ked sa na googli pozries zhora a posunies sa kus smerom von z centra, tak si mozes vsimnut zaslepeny nasyp pre buduce premostenie trate a napojenie na Hradsku
To máš pravdu, ideálne mimoúrovňové skrz rozsha dopravy jak na trati tak na ceste. Problém u tvojho popisovaného je, že používa krycie návestidlá, čo tu príliš praktický význam nemá. Tu by musela byť keď tak CSS ktorá bude aktívna skôr ako bude aktívne priecestie - teda zastavením áut začne vyprázdňovať priecestie skôr než sa samo aktivuje. Lenže to si reálne neviem predstaviť pri odchode z NM (od UNS je miesta dost, napriklad CSS sa aktivuje sucasne s priecestím pri Astronomickej, resp od krycieho návestidla na Letisko), ale od stanice by sa muselo ručne spúšťať - čo však môže mať skrz rôzne doby pobytu vlakov (od prechodu po stojaci, rôzne rýchlosti) veľmi neblahý vplyv na IAD (a vlastne aj MHD ktorá tam ostane s ňou trčať). Fakt je, že najlepšie by bolo to začať riešiť natrvalo mimoúrovňovo - zapušťať cestu od cintorína aj od súhvezdnej k priecestiu, krháč pod zemou, podliezť trať a nazad hore. Nakoľko sú výjazdy zo Slowackého aj z parkobisk blokované, cxa 100m pred priecestim zo všetkých strán cesta sa nijak nedelí - klesnutie a zvýšenie je realizvoateľné (trochu prudšie, ale ide to)
Nechcem robiť sudcu, ale pred pol hodinou som tadiaľ išiel, a hovoril som si, že ako sa môže také množstvo idiotov postaviť na trať bez možnosti z neho odísť, ak by išiel vlak Dal by som to priecestie premenovať na Darwinovo...
Aktuálne nehoda na kruháči medzi exit Lamač (D2) a OBI. 37, 21 a 36 to neobmedzuje, jediný problém môže byť pre 92 a 123 v smere na Bory Mall. Už sú tam aj policajti
stanod