Minimálne od včera je vypnutá preferencia na križovatke Račianska/Kominárska. Treba počitať s meškaniami v smere do Rače.
Takisto kvôli uzávierke jedného jazdného pruhu na Námestí 1. mája (v smere na Hodžovo nám.) treba počítať s masívnymi kolónami na Mickiewiczovej ul. a Kollárovom námestí, dotknuté trolejbusové linky 202, 207 a 212 premávajú zmeškané.
Preco by nezareagoval? Na elektrickovej sieti nie je milion moznosti ako riesit odklon, to riesenie je otazkou par minut.
Nikdy som nerozumel tomu principu cakat "kym zistime kolko bude trvat odklon". Potom to konci tak ako ked svojho casu na Prazskej uviazlo 30 trolejbusov, lebo nikto neockaval ze ked sa na tom snehu nevystvera jeden, tak ani zvysne. Proste je to neprejazdne, nepustam tam dalsie vozy kym to prejazdne nebude. Je to ovela menej rizikove ako tam napustit polovicu vypravy a nechat ju tam uviaznut - ci uz pri jedno, alebo dvojlinkovom variante.
vzhladom na to ze je nepravdepodobne zeby bola nejaka linka v pravidelnej trase sla do race cez vazovovu, tak aj v tomto pripade by to proste v pripade race stalo (a zaviselo len na sikovnosti dispecerov)
ako suvisi dvoj alebo jednolinkovy variant s riesenim mimoriadnosti? ak by sa ta nehoda stala o 50 metrov smerom do race, tak by tie elektricky stali bez ohladu na variant
Presne takéto situácie hovoria v prospech 2-linkového variantu. 1-linkový (terajší) je veľmi zraniteľný a dispečer tak rýchlo nikdy nezareaguje... (ani nevie, či chystať odklony, lebo nevie, ako to bude dlho trvať). Ale presmerovanie cez Vazovovu a Krížnu sa malo urobiť okamžite!
Neviete niekto, či to je jediný dôvod? Lebo som videl som čakať pred Blumentálom aj električky z opačného smeru (z Rače).
Inak nemôžem dnes pochváliť dispečerov - električiek na Radlinského sa nakopilo toľko, že blokovali aj L1 na hlavnú stanicu.
- Chápem, že možno nevedeli, ako dlho bude prestoj trvať, ale v okamihu, keď sa už zaplnil celý priestor medzi ul. Imricha Karvaša a Blumentálom, mali odkloniť L9 z centra na stanicu.
- L3 mala ísť namiesto cez Amer. námestie odklonom cez Vazovou ihneď, tam nemali čakať ani minútu.
Z dlhodobého hľadiska by v prípade nehody pri Blumentáli mohol existovať nejaký krízový plán na priame spojenie Rače s Ružinovom so zostávajúcimi súpravami, ktoré sa tam nezasekli. Chápem, že sa to takto nerobieva, lebo by to rozhasilo obehy a cestujúci sa nedostanú do centra, ale stále sa mi to zdá byť lepšie než zablokovať Raču aj Ružinov a cestujúci sa nedostanú nikam.
s tym mal rovno pokracovat v jazde a hanbit sa so stiahnutym chvostom, a keby s tym siel viac do stredu (na kolaje) tak by ani spodok uz velmi neoskrel...
To by nebolo zlé v prípade ak bude na väčšine trasy bus pruh, ináč to nemá logiku lebo napr. meškanie spoja z Čunova ovplyvní aj premávku do Devínskej/Záhorskej,... Tiež by sa mali dovybudovať sociálne zariadenia aj na iných konečných keďže napr. Záhorskej nie je ani Toitoi-ka a zrejme aj na iných konečných
Podľa mňa to nemá veľkú logiku keďže tam nie je veľký priestor na odstavenie a 37 mávajú dlhšiu prestávku pod Mostom (hlavne kvôli sociálke) čiže by sa museli skrátiť prestávky a zrejme pridať voz, ktorý by sa radšej mohol využiť na posilnenie intervalu
TeBeCe
https://domov.sme.sk/c/22210225/v-bratislave-sa-vykolajil-vlak-regiojet-upozornuje-na-meskanie.html