Neviete niekto, či to je jediný dôvod? Lebo som videl som čakať pred Blumentálom aj električky z opačného smeru (z Rače).
Inak nemôžem dnes pochváliť dispečerov - električiek na Radlinského sa nakopilo toľko, že blokovali aj L1 na hlavnú stanicu.
- Chápem, že možno nevedeli, ako dlho bude prestoj trvať, ale v okamihu, keď sa už zaplnil celý priestor medzi ul. Imricha Karvaša a Blumentálom, mali odkloniť L9 z centra na stanicu.
- L3 mala ísť namiesto cez Amer. námestie odklonom cez Vazovou ihneď, tam nemali čakať ani minútu.
Z dlhodobého hľadiska by v prípade nehody pri Blumentáli mohol existovať nejaký krízový plán na priame spojenie Rače s Ružinovom so zostávajúcimi súpravami, ktoré sa tam nezasekli. Chápem, že sa to takto nerobieva, lebo by to rozhasilo obehy a cestujúci sa nedostanú do centra, ale stále sa mi to zdá byť lepšie než zablokovať Raču aj Ružinov a cestujúci sa nedostanú nikam.
s tym mal rovno pokracovat v jazde a hanbit sa so stiahnutym chvostom, a keby s tym siel viac do stredu (na kolaje) tak by ani spodok uz velmi neoskrel...
To by nebolo zlé v prípade ak bude na väčšine trasy bus pruh, ináč to nemá logiku lebo napr. meškanie spoja z Čunova ovplyvní aj premávku do Devínskej/Záhorskej,... Tiež by sa mali dovybudovať sociálne zariadenia aj na iných konečných keďže napr. Záhorskej nie je ani Toitoi-ka a zrejme aj na iných konečných
Podľa mňa to nemá veľkú logiku keďže tam nie je veľký priestor na odstavenie a 37 mávajú dlhšiu prestávku pod Mostom (hlavne kvôli sociálke) čiže by sa museli skrátiť prestávky a zrejme pridať voz, ktorý by sa radšej mohol využiť na posilnenie intervalu
Tu nie sme v Nemecku, kde maju ZOB, odkial idu vsetky linky vsade. Tu sme v Bratislave a medzi Most SNP a Euroveou musis cestovat ako fas. Zvykol som si uz.
V mojom ponímaní celkovo v Bratislave chýbajú linky s trasovaním z periférie na perifériu cez centrum mesta. Čo mám z toho, že linky z centra odchádzajú do jednotlivých okrajových častí z rôznych konečných, keď medzi tými jednotlivými konečnými musím v rámci centra trikrát prestupovať?
Čiže áno, kľudne aj z Opletalovej do Čunova, ak by linka obslúžila viac prestupných uzlov v meste ako napríklad súčasné 30, 37, 91 a podobne.
Skôr by som pouvažoval o predĺžení 210 pod Most SNP, lebo tá na rozdiel od 78 jazdí celý týždeň. A možno by som potiahol 29 až na Autobusovú stanicu (kľudne aj so zachádzkou pred Euroveu).
a co 20 z Opletalovej do Cunova? Ale bolo by to fajn, len kde by odpocival typek s 37 na SND? Nie je tam parkovisko ako na SNP. Predsalen tam mavaju dlhsie pauzy nez 78 na tom SND. Uz tam je chaos, nieto este pridat 37 ktovie na ktore nastupiste.
JaNa