Výberka na autobusy sa tu vyhrávajú na počet dverí, keď sa potom, čo i len časť nepoužíva, je to na spochybnenie výberka, ale keď vravíš, že za tým nie sú vodiči, ok, stačí poslať foto a list na DPB. Ide aj o bezpečnosť...
Ešte som si všimol, že garantovaná nízkopodlažnosť na linke 9 cez víkendy ja ma úkor linky 5, ktorá už nebude mať ani jedno poradie garantované ako nízkopodlažné.
Ale neblázni. Máš ty vôbec predstavu, prečo to je blokované? Ako si nadobudol presvedčenie, že to "blokujú" vodiči? Koho by si sankcioval napríklad v prípade Mercedesov, kde je takéto selektovanie jednotlivých krídel predných dverí dané od výroby a je voliteľné priamo na prístrojovke? Nemcov?
Tak Vallo za tych 6 mesiacov urobil viac roboty ako dvaja za 8 rokov. Len nech mu to vydrzi.
Co sa tyka DPB, tak su tam zlepsenia, ale napr. zakaz vypravovania MBCC na L29 pocas vikendov, ked je ich dostatok povazujem za zvlastne rozhodnutie. Viac cestujucich, turistov, lepsia klima.
Nic zle proti sorom.
K bodu 3 - kvôli prejazdom ale pôjde v tom čase každých 8min električka z NĽŠ cez Šafko na Blumentál/Trnavské mýto a zo Šafka už pôjdu 8ky do Ružinova (prejazdy zo 6ky)
K bodu 2. - Súťaž by mala byť tento rok, a budú objednávané postupne počas cca dvoch rokov, nie naraz, napr. za rok 2019 je v rozpočte 4 milióny, čo je asi na max. 15 autobusov.
Na stránke DPB sú nové CP od pondelky a je to s tými prejazdami zaujímavé:
1. Posledné električky linky 6 pôjdu rovno z Karlovky do Ružinova,
2. Špičkové poradia bude mať Jurák len 4, Krasňany 2, a tie všetky budú končiť na Námestí Ľ. Štúra, 4 poradia celodenné budú vypravovať Krasňany.
3. V čase medzi 8:38- 9:34 nepôjde žiadna električka 8 t Námestia Ľ. Štúra do Ružinova.
Na linke 4 v garantovanosti nízkopodlažných vozidiel neprichádza k žiadnej zmene.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Samčo