Mileticova, Trenčianska a časť Prievozskej aktuálne bez prúdu, prebieha oprava trolej. vedenia.
Križovatka Karadžičova-Záhradnícka v smere od justičáku takmer neprejazdná pre pokazený trolejbus (asi 6833) kt. ostal stáť tesne v pruhu (smerom rovno) priamo pred semafórom, takže aj tí čo idú rovno aj tí čo odbáčajú vľavo sa musia radiť do odbáčacieho pruhu, kolóna až po Americké nám. nakoľko sú tam len dva pruhy.
Na pumpe Slovnaft na Prievozskej smerom von z mesta práve tankuje väzeňská C954.
Mňa by napríklad zaujímalo, kam sa podela manipulačná stopa zo Štefánikovej doprava na Palisády, ktorá bola DOČASNE demontovaná počas výstavby žeriavu kvôli rekonštrukcii budovy, kde sídli maďarské veľvyslanectvo, a po demontáži žeriavu mala byť táto spojka obnovená
Sú to pokračovania ranných dielov 6/2, 6/4 a 6/6, akurát kvôli dĺžke služby to nemôžu byť klasické delené služby označené rovnakým číslom, ale sú rozdelené na rannú špičku a poobedňajší židák a tie majú kvôli odlíšeniu čísla poradí o 10 vyššie.
Priatelia, poprosím o info, čo za poradia sú e-6/12,14,16? Viem, že v minulosti to boli prejazdy z e-9 večer, ale dnes? To sa vypravujú nové poradia? Od kedy do kedy a niečo nahrádzajú? Lebo 9 poradí naraz na e-6 predsa nie je? Ako to je? Ďakujem.
Tak sa nám po úspešnom (ale krátkom) rozbehu asynchrónna dvojička akosi zasekla... Neviete niekto, prečo 7303+04 nejazdí?
A neviete prečo nejazdí elektrobus 3002? A kedy by mal byť opravený 3010?
Pritom tam ten trubkový oblúk mohol ostať aspoň vykotvený na prekladanie pre prípad mimoriadností. Toto je choroba Bratislavy, resp. bratislavských správcov parovodu, že sa bezhlavo likvidujú všetky manipulačné možnosti.
Solider