Sú to pokračovania ranných dielov 6/2, 6/4 a 6/6, akurát kvôli dĺžke služby to nemôžu byť klasické delené služby označené rovnakým číslom, ale sú rozdelené na rannú špičku a poobedňajší židák a tie majú kvôli odlíšeniu čísla poradí o 10 vyššie.
Priatelia, poprosím o info, čo za poradia sú e-6/12,14,16? Viem, že v minulosti to boli prejazdy z e-9 večer, ale dnes? To sa vypravujú nové poradia? Od kedy do kedy a niečo nahrádzajú? Lebo 9 poradí naraz na e-6 predsa nie je? Ako to je? Ďakujem.
Tak sa nám po úspešnom (ale krátkom) rozbehu asynchrónna dvojička akosi zasekla... Neviete niekto, prečo 7303+04 nejazdí?
A neviete prečo nejazdí elektrobus 3002? A kedy by mal byť opravený 3010?
Pritom tam ten trubkový oblúk mohol ostať aspoň vykotvený na prekladanie pre prípad mimoriadností. Toto je choroba Bratislavy, resp. bratislavských správcov parovodu, že sa bezhlavo likvidujú všetky manipulačné možnosti.
Ďakujem za objasnenie. Viem, že stará konečná na Trenčianskej zanikla. Len nechápem, prečo na t-64 nemohli zostať trolejbusy. Na Mliekárenskú by sa už nezmestili? Veď dve t-linky tam bežne končili a a-X72 je autobus, ten môže obiehať odstavené vozidlá bez problémov. Pripadá mi nezmysel takto zbytočne páliť naftu.
Jarný samospád okvetia?
Alebo si to tam odložili vrchári s odôvodnením, že na ceste sa im to bude lepšie robiť?
Keď to je na zemi, tak nemusia tak vysoko nad hlavu ruky dvíhať...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto