Prejazdovanie mi pride lepsie 8+9 ( L8 po NLS, dalej nabrezim a od chatama ako L9 do RUzinova) a 4+5 . L7 ma aj tak len spickovy charakter,tam to prejazdovat bude tazsie spojit.
Veď NAD stačí po Chatama. Tam sa bude točiť L4,5,9.
Niektoré linky predpokladám, že budú prejazďovať. Tipujem 4 vs.9. L7 by so nechal jazdiť cez tunel protismerne voči L5. Nech je na nábreží rovnomerná obsluha v špičke.
Moj tip - 33 pravdepodobne nebude nakolko sa ide menit komplet Molecka terminal a s tym suvisiace prekladky aj trol.vedenia , os elek.trate. Na L33 dusit 25tr na agregat na dolnej otocke alebo samotny autobus cely den popod TT vedenie je blbost.
ja len dúfam že 133 pôjde celý deň 32ka sa posilní a nemusela by byť ani 33ka počas leta 133/32 na interval 6-8 minút ráno, sedlo 8-10 minút, poobede 7-8 a od 19cca 12 minút max, len to by musela byť 133ka od chatám sófer vedená po el trati najlepšie(ale povrch by to nedal)
X5ka by mala mať takýto interval samostatne
Kiezby sa uz Vallovci rozhybali s abus tendrom v DPB - to dokedy tu budu hyzdit tieto CNG šerble ? A to budu musiet jazdit aj toto leto skrz NAD v Karlovke ( minule leta nejazdievali aspon). No snad nie na X5,X6, lebo to vyvre aj rano pri tych balikoch ludi.
teoreticky mohol, ale to doslo narvane uz zo safka... a predpokladam ze spoje sli aj pred nami a na tabuli ked som dosiel na zastavku koloval len oznam o presmerovani liniek 201 a 202 cez mierovu....
dnes po 16tej bola cesta z centra do race celkom zabavna... najprv (na kamenne nam) dosla 3ka s 4-5 minutovym meskanim (asi ju predbehla L1 ktora sla od petrzalky tesne pred nou) ktora uz dosla celkom plna... od racismyta sla sice na dohlad za 5kou, ale na zastavkach nechavala balicky nasratych ludi ktori sa nezmestili... a na vinohradoch bolo ludi ze keby pristavili este extra supravu, tak by ju celkom slusne zaplnili (a vacsina z nich sa do tej narvanej 3 jasne ze nezmestila, mohli skusit leda ak ukecat vodica L7 (inac tiez skodovka) ktory siel za nami ze ci nepojde dalej do race....)
uplne super kultura cestovania....
david1
Niektoré linky predpokladám, že budú prejazďovať. Tipujem 4 vs.9. L7 by so nechal jazdiť cez tunel protismerne voči L5. Nech je na nábreží rovnomerná obsluha v špičke.