Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Včera som potreboval cestovať z nemocnice Antolská na Americké nám. Dal som to do vyhľadávača a ponúkalo mi to všetky možné (ba až podľa mňa nemožné v zmysle nelogické) kombinácie cez Hodžovo + trolejbus i cez Kollárko (a-80) a t-207 a aj cez Blumentál a späť jednu zastávku e-3. Všetko v rozsahu 29-35 min. (možno i viac, horný limit mohol byť i väčší, pamätám si tých 35 min.). Podľa mňa najlogickejšiu trasu a-99, 95, e-3 mi to ani raz neponúklo. Tak som si to skombinoval sám a vyšlo mi 31 min., čiže v časovom limite ostatných spojení, resp. lepšie ako väčšina ponúkaných spojení. Tak som aj išiel a aj to naozaj tých 31 min. bolo. Električku z Farského mi to neponúklo ani keď som zadal ako východisko Lúčanku, čo by bolo len s jedným prestupom (95-3). Podotýkam, že som zadával dlhé časy na prestup, čiže som netrval na prestupe "na hrane".
Neviete mi to niekto z imhd vysvetliť?
Reply on: mirec240 #165225:
Akási nehoda v križovatke Košická - Prístavná - Landererova.
Košická ul. v smere do Petržalky úplne upchatá, odporúčam vyhnúť sa linke 68.
Reply on: Max #165218:
Ešte aj tá 2636 mešká 48 minút...
Reply on: Solider #165222:
Nepochybujem o zmysle JT trate ,ale ci to nie je len nejaky hlod. 6minutami v spicke neverim,to je moc velke scifi na mna - hlavne meniarne, priepustnost krizovatiek mi pride vacsi problem . To skor aspon 7-8 interval a 42m vozidla na linky 3,4.
Reply on: Mhr1 #165217:
Netreba si myslieť, že po nákupe nových vozov, ktoré prídu najskôr o štyri roky, sa všetko ostatné vyradí. Pri uvažovanom nákupe 30 nových električiek a predpokladanom otvorení II. etapy Petržalky len približne 12 električiek zhltne toto predĺženie. Takže reálne ostatne na doplnenie alebo obnovu vozového parku 18 vozidiel. V meste však počet ľudí narastá, pripravuje sa parkovacia politika, trať cez novovznikajúci downtown (Košická – Eurovea), hovorí sa o 6-minútovom intervale v špičke, takže reálne na obmenu nič nezostane. Čiže bude treba hovoriť aj o nákupe ojazdenín, napríklad košických alebo ostravských T6.
Reply on: volod #165214:
cca 7:15 rano som pri cintorine Vrakuna videl 212 s problemami s rozjazdom... zberace iskrili a tbus stal
Cca od 8:50 do 9:05 stali trolejbusy na Prievozskej niekde pred Bajkalskou smer mesto.
okolo 8:30 na Prievozskej smer centrum v buspruhu na blikačkách kúsok od zastávky Novohradská odstavené červené Iveco Slovak Lines, vodič vo veste niekam telefonoval (asi porucha?) a množstvo pracovných vozidiel DP na električkovom moste ponad Staromestskú ul. smerom do tunela - oranžová Karosa, Liazka valník a viacero dodávok, opäť tam niečo robia na trati
Na linku 212 vyrazila Karosa 2636, teraz nemocnica Kramáre smer cintorín.
Reply on: trolejbus6207 #165211:
Nuž neviem, aký je rozsah poškodenia 7927, ale nepripadá mi veľmi rozumné investovať do opravy električky, ktoré inde už vyraďujú. Potom sa podarí vybaviť nové vozy z eurofondov a všetko sa šmahom vyradí, vrátane vozov, do ktorých sa len pred nedávnom investovalo. Viď zbytočná VP pre 7757 a 7758, druhá aspoň jazdí v Charkove, ale 7757 sa asi nepodarilo na Ukrajinu predať, či? Neviete niečo o tom, teda o osude električiek - mimochodom tých najlepších - čo kúpil AZ Lokomat? Aj do trolejbusov 14Tr a najmä 15TrM sa tiež veľa investovalo a ich GO ani neboli ekonomicky "vyjazdené" a už sa vyraďovali...
Ako "šotouš" budem samozrejme rád, ak sa 7927 vráti do prevádzky, len neviem, či je to z ekonomického hľadiska efektívne.
Reply on: Mike #165215:
Na 211 3417 a 6113, zrejme aj k NUSCH chodi.
209 zrejme chodí (alebo chodila) k ŽST Žel. Studienka alebo na Valašskú, nie k NÚSCH ani NOÚ.
6830/212 uz meska 90 min. Smer cintorin Vrakuna
Z Kramarov viackrat hlasene odstavene trolejbusy, takze budu problemy a nepravidelnostami.....
Na Mierovej ul. námraza na trolejovom vedení, aktuálne treba počítať s nepravidelnosťou premávky L212. Už tam bol poslaný voz 205/4-6115, aby to trochu vyčistil (keď už v noci sa námrazovka nekonala).
Reply on: LUKY 87 #165209:
Z vedenia nemá nikto záujem riešiť 7927-čku, bude sa opravovať tu v ÚD, len to nebude asi hneď
Reply on: Solider #165207:
A za čo by si chcel modernizovať? 🙄 To neznamená, že by tam mal byť Urban čo len jeden ďalší deň, čím skôr bude preč, tým lepšie
Reply on: Solider #165203:
To vyrieši až nákup ďalších nových električiek, len dúfam, že keď prídu nové električky, tak ako prvé sa začnú vyraďovať K2S. Keď sme už pri súpravách, nevieš či sa už rozhodlo o osude 7927?
Reply on: Solider #165203:
A bude tá karloveská uzatvorená na budúci tok? 😃 Ja viem že sa vymenilo vedenie mesta a vymenia sa aj všetky kľúčové pozície, ale človek je už skeptický,...
A btw, nebude v prvej etape iba reko obratiska Karlova Ves? Teda keby to ostalo odpojené, tak teoreticky 6 a 9 budú chodiť iba do Dúbravky, čo by bol výrazný nárast výpravy.. (teoreticky iba jedna z nich...)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.