Reply on: 810zssk #164816:
Nemyslím si, že by to bolo lepšie. Tieto linky sú dôležitejšie ako 208. Skôr by sa mohol prispôsobiť interval niektorých liniek aktuálnemu stavu. Keby sa aj niekde zredukoval interval, stále lepšie ako náhodné výpadky spojov. Ale súhlasím s dočasným zrušením linky 208. Šulekova je do 5 min. chôdze od zastávky Kozia a na Mliekárenskú sa môže potiahnuť X72 (nevidím dôvod, prečo by to nešlo)... Ďalšia vec sú rozkopané Nivy a s tým spojená obchádzka, ráno sa bežne stáva že idú po sebe dve či tri 212 a potom aj 15 minút nič. Linka 202 je nešťastná tiež, keďže na Hodžko príde zmeškaná aj 20 minút a potom mešká aj opačným smerom. Keďže každý spoj má iné meškanie, dochádza k nepravidelnému intervalu. Ale tam sa to nedá inak vyriešiť. Možno tak predĺžiť na Šulekovu a pridať cca dva vozy (namiesto zrušenej 208) a plus nejakých 10 min. na Šulekovej. Neviem...
birch
To snáď robia pre to, aby dokázali, aký skvelý nápad to bol naposledy kupovať sóla miesto kĺbov. Tá odstavená kopa BN10.5 a Tedomov (hoci vcelku zúbožených, ale minimálne časť potenciálne prevádzky schopných) nikomu nevadí, pošlime kinderko. Akože chápem, že na L99 to až na výnimočné situácie stačí, ale nejazdilo iba tam.
Rovnako ako odstavenie kĺbových fujfuj vysokopodlažných trolejbusov je v poriadku, radšej namiesto nich (a nie na špičkové poradia) vypravíme sóla alebo nech si cestujúci počkajú. Však v sedle to stačí a v špičke si aspoň ľudia budú bližší. Pri autobusoch a električkách je kombinácia vysoko a nízkopodlažných vozidiel na linke v poriadku, ale pri trolejbusoch nemožné. Ahaa, zabudol som, najmä v zime je určite klimatizácia zásadnou prekážkou a na Kramáre alebo Dlhé diely je oveľa dôležitejšia ako dve hnané nápravy.
O kačiciach namiesto odpredaných T3 sa už ani nezmieňujem, načo si v piatok večer kaziť náladu. ?