Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mhr1 #164712:
Snáď by si nechcel po DPB takú triviálnu činnosť, ako rozmýšľanie? Však bohate stačí, že Delfín zabezpečil "trolejbusy" na ďalších 25 rokov(píšem v úvodzovkách, lebo troloSOR oproti Trollinu za trolejbus nepovažujem). A staré vozy radšej necháme zhniť, ako by sme ich udržali ako zálohu v prípade kolapsu, aký sme tu už zopárkrát zažili. Desím sa, čo bude, keď v zime zasa raz riadne nasneží...
Reply on: trolejbus6207 #164709:
Nerozumiem politike DP. Väčšina 15TrM 6617-6638 bola nedávno na GO, pokojne mohli 10-12 kusov nechať ako zálohy (+ 14TrM a niektoré 14Tr krátko po GO). Potom by stačilo v CP všetkých liniek nechať 1-2 negarantované poradia, na ktoré by sa v prípade výpadku SOR-ov vypravili staršie vozy. Mne ako cestujúcemu by určite lepšie padlo, ak by mi prišiel kĺbový voz s vysokou podlahou, než sa tlačiť síce v NP, ale krátkom voze. A invalida by vedel, že na niektoré spoje sa nemôže spoliehať ako NP, boli by predsa v CP riadne vyznačené.
Ale aj dnes by stačilo poradia t-204 a t-207 vypravované z Hroboňovej označiť ako negarantované a vypraviť tam 6621 alebo 6632 v prípade potreby. Veď od Pon do Pia len nečinne stoja na Hroboňke...
Reply on: mbronko #164705:
Do Petržalky nemôžu presmerovať hocijakú linku, keďže sú tam potrebné obojsmerné električky
Reply on: Max #164707:
Podľa toho, čo sa písalo inde, jazdila 21 po Miletičovej
Krátkym troloSORom na Trnávke zjavne "ide karta", keď si odmyslím L205 + L210 a 15 degešov, 20 vozov nie je schopných vyjazdiť 14 poradí? A to ešte na 208/3 jazdí 6108... Na Hroboňke je opäť nedostatok kĺbov, na štyroch poradiach L204 + L207 tri kraťasy. Čistá tragédia... ? ? ?
Reply on: mbronko #164705:
Keby aspoň nahodili oznam na tabule, ale veď nie, radšej nech v centre roluje obnovenie trasy L51... ?
Celkom zaujímavý bol operatívny odklon liniek 21 a 210 (39?) cez Trnavské mýto a (upchatú) Šancovú ul. - chválim. Len by ma zaujímalo, kde odbočovali doľava - žeby cez Škultétyho?

PS blížia sa voľby - nesľúbi niekto vytvorenie BUS-pruhu na Šancovej? ?
Reply on: Max #164704:
7115 vs. auto
A čo takto náhradná doprava? Alebo presmerovať iný spoj smer Petržalka? Či netreba. Úžasné služby dpc!!!
Reply on: volod #164702:
Prestoj od cca 16:45 smer centrum a stále trvá, v tejto chvíli odpratávajú auto z križovatky.
Vyzerá to tak, že niekto odbáčal z Radlinského doľava smer Šancová.
Reply on: Max #164701:
Konkrétne 7115 v križovatke s Legionárskou, ktorá je momentálne obojsmerne zablokovaná.
Praveze smer Raca je prestoj nie smer centrum, do centra vsetko chodi......
Aktuálne prestoj električkovej dopravy na Račianskom mýte smer centrum, opačný smer sa premáva. Dôvodom je DN v križovatke.
Reply on: Infinity #164699:
Tam je to zlozitejsie chapem, ale delene 80 a 94 by nemali byt uz problem, kedze uz mame 10 12m ebusov.
Reply on: Petto #164697:
Petto postupne aj linka 43/1 po-pia samozrejme az ked postavia na patronke rychlonabijaciu stanicu
Reply on: Petto #164697:
3007 bola podľa výpravy na L80 včera
Na 80,94 aj budu dakedy tie planovane ebusy ? Ci az dorazia vsetky ?
Na Blumentali ukazujú svetelné tabule v oboch smeroch L9 na nesprávnej strane
4923 skončila za zastávkou Damborského, smer mesto, v tejto chvíli dorazila dielňa.
Reply on: trolejbus6207 #164693:
zajtra uz aj 3010

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.