Ľudia čakajúci na Alexyho mali chaos. Oznam na zastávke smer Pri kríži ich poslal na zastávku na Alexyho ulici, tam bol ale len CP linky X23, no CP linky 20 tam chýbal, čo ľudí miatlo. Ďalej sa tam objavila jedna pani, ktorá chcela ísť do Technického skla a tvrdila, že na zastávke smer Pri kríži bol oznam, podľa ktorého mala ísť na zastávku na Alexyho ulici (neviem, či bol naozaj zle sformulovaný oznam, ktorý posielal preč všetkých ľudí čakajúcich na linku 20, teda aj tých, čo chceli ísť k Technickému sklu alebo len pani zle pochopila oznam). Každopádne, nepresvedčil som ju a nakoniec nastúpila na 20 smer Opletalova (lebo ďalšia pani jej tvrdila, že ráno išla k Technickému sklu 20-kou). Ako to s ňou dopadlo netuším... dá sa vlastne cez ten tunelík prejsť peši od zastávky Bory-rázcestie k Technickému sklu alebo je to komplet uzavreté aj pre chodcov?
Zo zastávky Alexyho ide X23 smer Lamač, Bory Mall, VW (a Mláka niektoré spoje) ide doobeda x:44 h, poobede x:14.44 h. V opačnom smere ide z Alexyho smer Technické sklo poobede x:17.47 h.
Takže X23 napriek tomu, že čiastočne nahrádza linky 23 aj 123, tak interval má rovnaký ako 23 (takže v sedle a cez víkend 60 minút). Keď bola dávnejšie podobná výluka iba cez víkend, tak premávala každých 30 minút vtedy...
Linka 20 na výlukovej trase minimálne na Alexyho nemá vyvesený cestovný poriadok (iba terčík). Tentokrát nechali aj terčík linky 23, ktorý preškrtli.
Križovatka Bajkalská x Prievozská, dopravná nehoda kamiónu s osobným autom, trolejbusové linky 201, 202 smer Dolné hony neprejdu a autobusové linky 96 smer Letisko a 70 smer mesto môžu mať problémy s prejazdom
Na Vinohradoch ak nestihneš svetlá tiež hneď meškáš 90 sec. No tiež by som kvôli tomu nemenil chrono. Aspoň sa to snažia dobehnúť . Terajší stav je určite horší, keď sa kvôli natiahnutému chronu všetci vlečú alebo vetrajú na zastávkach. To atraktivite verejne dopravy rozhodne nepomáha.
Na Salezianoch su casto rozhodujuce svetla. Smerom do mesta ak nestihnes, mas -2 na Legionarskej. Vela vodicov jazdi 1 minuta, tak aj tak ma na Trnavskom +2 a caka tam, v horsom pripade ide hned 2 alebo 4 z Vajnorskej a ide v pluse az kym sa nerozdelia (ak nejazdi, niekoho pekne nahneva).
Opacnym smerom to ma navaznost so svetlami z Trnavskeho takze tam problem nie je.
Zavolal som ti na DPB a spýtal sa, nemajú zastávkové CP, iba z konečných zastávok. V poobednej špičke má byť interval 30 minút a sedlo 1 hodina, tak neviem, tiež to tam nejako nevedeli. Ale na jednotlivých zastávkach majú byť informácie.
Chcem sa spýtať ohľadom výluky na Agatovej. Nie je uvedený čas začiatku výluky len deň. Či v skorších hodinách pred 06:00 budú autobusi premávať ešte po starom?
Ano, uz pred 19tou. Celna zrazka, ale zdalo sa mi, ze 50ka zasahovala do protismeru. Paradoxne v tom case uz riesila nehodovka nejake capacity na zastavke aupark sotva 80 metrov od tohto miesta. az mi to pripadalo, ze sa tam niekto nahanal a behali po ceste. mozno niekto bude vediet viac.
Stali sa nejaké zmeny s príchodom Urbanway 10.5. Linku 20 robí druhá kolóna, čiže BN 10.5, ktoré predtým boli pridelené na túto linku padli. Za ďalšie, obnovila sa prevádzka Vozovne Krasňany, čo opäť urobilo isté zmeny vo vozoparku. Keďže je nových UW 10.5 dosť, ani spomínané BN9.5 nie sú potrebné, keďže ich pozície nahradili na linkách 5X UW 10.5. A čo sa týka tedomov, tak dopĺňajú nedostatok 12 - metrových vozov na linkách podľa potreby, napr. 2112, 2116 alebo 2120. Tedomy 110x sú dlhodobo odstavené a zdá sa mi, že boli alebo sú ponúkané na predaj. A to ešte prídu na jeseň rošády s novými elektrobusmi.
Ešte k včerajšku: Podvečer vážnejšia nehoda linky 50 (červené Iveco) pri Auparku na nájazdovej rampe na most SNP, prítomná odťahovka (tam už bolo naložené "pokrčené" havarované auto), polícia aj RZP, resp. teda tam na tej rampe všetky popisované vozidlá stáli keď som išiel okolo niekedy pred 19 hod. cca.
Chronometráž všetkých električkových liniek je otrasná, ale to súvisí primárne s tvorcom týchto chronometráží, ktorý tomu absolutne nerozumie. L9 musí čakať na Saleziánoch, lebo ďalej je už väčšia premávka a teda sa už nedá vetrať do nuly. Neboli schopní zohľadniť fakt, že je už od leta 2017 zosynchonizovaná križovatka Slovanet, Jégého a Saleziáni a teda sa ušetril čas. Ale to isté platí pre linku 2, ktorá nemá upravenú jazdnú dobu po zapnutí preferencie na trati na stanicu, a preto aj pri šuchtaní a rýchlosti max 30 km/h je nutné pustiť dvoje svetlá na Trnavskom mýte, aby bol odchod na nulu z Trnavského mýta. Linka 5 je úplná katastrofa, to ani nejdem komentovať. Náhodne popridávané minúty bez akejkoľvek logiky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TomJ