Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Kramare stoja, zavedene odklony 32, 204, 212
#1210 #2211 nová verzia Auparku bez polepu predného čela.
98/3 - 4912
Reply on: volod #163984:
hej ... a rano pri tatracentre smetiarske auto zaparkovane do dvoch aut 😃
Hodzovo nam, viacero autobusov tu je roznych, spartak myjava, karosy a mercedes cestnej straze napr., DOD u prezidenta do 17 hod, aj policajna 700vka z racianskej tam bola
Zajtra okolo 17, piatok aj sobotu ciastocne obmedzenia dopravy na Mostovej a Hviezdislavovom nam., 1000 km ČS.....
95/1 - 4229
dnes okolo 15:45 na Trnavskom mýte vykapal v križovatke voz 6022 a chvíľu blokoval električkovú trať z Vajnorskej do mesta ... po chvíli dofrčal dispečing, prebehla krátka komunikácia a po štvrtej sa voz pohol ďalej, na zastávke nabral ľudí a pokračoval po trase 209 na Kramáre ... pripájam tri fotky
Pozdravujem vodiča, čo sa s T6kou dnes o tretej valil na signál stoj cez križovatku s Kominárskou. Ak by som z Kominárskej vychádzal trochu pomalšie, tak by nás z auta vystrihávali.

Nemal som práve čas ísť až k Pionierskej, takže dúfam, že si si sám vstúpil do svedomia. ?
Reply on: Viko #163978:
Na najviac vyťaženom úseku po Molecku ich nemáš. Tam sú zápchy aj bez zúženia pruhov.
Reply on: david1 #163969:
A kvôli čomu vlastne budú uzatvárať tie vnútorné pruhy? To tam naozaj dovezú toľko technicky, že nepostačia tie zelené pásy šírky odbočovákov?
Reply on: si #163975:
Neboj nebude. Iba raz myslím, že budeš ochotný si postáť 90 min. v kolóne. Dnes už bola Račianska lepšie prejazdná. Nestálo sa už od vstupu do BA pri BEZke. Začalo to pod Barónkou.
Dúbravské letné neposlušné koľajnice už aj v Ružinove
Reply on: david1 #163973:
no v kazdom pripade zuzenie v kombinacii s nepremavanim elektriciek a takmer s istotou aj s nizsou kapacitou a spolahlivostou nahradnej dopravy povedie len k tomu ze do toho zuzenia sa bude tlacit este viac aut... ked uz stat v zapche, tak aspon nie na jednej nohe a aj to nie svojej 😃
Reply on: si #163972:
Ono sa v železničnej prevádzke totižto aj v bezvýlukovom stave jazdí tzv. proti správnemu smeru, koľajové spojky "proste sú", výhybky sú závorované, uzamykané a dohliadané, takže to nie je až tak úplne porovnateľné.
Reply on: si #163972:
V minulosti bola menšia premávka čiže aj zúženie , ktoré vtedy tiež bolo nemalo taký vplyv na dopravu. No hlavne jazdili električky. Aj keď nepravidelne..
Reply on: david1 #163971:
tak v minulosti sa robili aj zvrhlosti s vybudovanim docasnej trate v jazdnom pruhu na ceste... aj ked to zas musi dost zasadne predrazit rekonstrukciu...

a inac velkost rekonstrukcie a nielen zvrsku - ZSR robia kompletnu rekonstrukciu na trati 120 (BA-ZA), ale nevsimol som si zeby na cas dlshi ako mozno par hodin dovolili odstavit komplet trasu...
Reply on: si #163970:
Určite si to mnohí budú skracovať aj cez Staré Grunty čiže aj prípadné posilnenie L139 by asi nemalo zmysel . IAD pôjde aj cez Dúbravku ako teraz Račania vo veľkom cez Rendez a Vajnory.

Opravovať postupne a nechať to premávať jednokoľajne som navrhoval aj ja. No vraj to nepôjde pre veľkosť rekonštrukcie a nielen zvršku trate.
Reply on: david1 #163969:
budu vyzerat este horsie, pretoze nebudes mat moznost pouzit elektricku ani to nejak rozumne obist... v pripade oprav v raci sa vydala cast aut cez vajnory a dalsia cast je odparkovana a ti co nimi prisli sedia v elektricke....
inac volakedy ked sa robili taketo opravy tak sa casto robilo take ze sa zachovala jednokolajna prevadzka s vyhybnami, ma to sice velke kapacitne obmedzenia a komplikuje to aj trochu stavebnu cinnost, ale stale by to bolo lepsie ako statie na ceste v zapche, preco sa od takehoto riesenia upustilo ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.