To sú vozidlá na službách, ktoré začínajú večer a potom robia nočné spoje (konkrétne N61) až do rána a končia okolo 4:30 - 5tej +-. V prevažnej väčšine prípadov tam chodia tedomy, alebo sory nb12, teda nízkopodlažné vozidlá. Ale čisto hypoteticky sa tam môže objaviť aj niečo nenízkopodlažné, napr. kĺbová karosa ... (Keďže sú noci, kedy je N61 kĺbová).
Keď si pozrieš CP z Rače tak podvečer idú dva po vozovňu a plynulo na nich nadviaže nový voz. Predpokladám že pokračuje ako nočák alebo služobák. Čakajú sa na zastávke J.Dvor a umožnujú prestup.
Podobne funguje aj L51. Posledné tri kolá robí nový voz a pokračuje na SL3.
Mám jednu otázku, ohľadne linky č. 65. Podľa CP platného od 12. 3. (ale aj podľa terajšieho), cez víkendy jazdia celý deň nízkopodlažné vozidlá, ale večer sa tam zrazu objavia rovno 2 "nenízkopodlažné vozidlá". Predpokladám, že to nie je chyba. Ale prečo je to tak? Zdá sa mi to dosť divné. Ďakujem za vysvetlenie. ?
Vzhladom na trasu pochodu mohla premavat aspon predlzena L6 do Dubravky. Ta Mostova nebola zase neprejazdna celu dobu, max tak polhodinu ale vsak naco. Karlovka mala zcasti 29tku a Dlhace 32tku takze ? . Kolko sa inak nepremavalo z centra do Dubravky ?
7126 K2S s novou reklamou na železnice, v oranžovej farbe "Ideme vlakom" ZSSK, Už zrejme zajtra vyjde z Krasňan do "terénu"....poobede sa presúvala ako SJ cez mesto do Krasňan.....
To som zažil, keď som na Nad lúčkami čakal v zime spolu s ďalšími ľudmi asi 20 min (potom som vzdal čakanie a šiel pešo), kedže v Karlovej Vsi iná ako električková doprava nie je a o náhradnej doprave sa dalo len snívať. Vedel som, že je pochod, ale očakával som, že električky budú ako tak premávať aj keď s meškaním.
Veď to bol aj argument pre zavedenie 15 min.int. lebo v špičke je Šancová večne upchatá a nestíhali sa prestupy.
Ideal je to vrátiť pod jednu linku a nebuzerovať ľudí umelo vytvoreným prestupom.
Tam je to začarovaný kruh. Ak by 41 čakala dlho na zmeškanú 64, nestíhala by sa včas otočiť tak, aby sa stíhala 64 do mesta. Ak by 64 do mesta čakala na zmeškanú 41, nestíhala by sa točiť na Jelačičovej (v niektorých časoch je tam výdrž 3 minúty) a meškanie by sa prenášalo na ďalšie kolo. Preto si myslím, že by tam mal byť určitý limit, koľko sa budú čakať. Navyše, v špičke je interval 15 min, čo nie je až také hrozné na čakanie a v sedle a cez víkend sa hádam toľko nemešká.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jadran