Veď to bol aj argument pre zavedenie 15 min.int. lebo v špičke je Šancová večne upchatá a nestíhali sa prestupy.
Ideal je to vrátiť pod jednu linku a nebuzerovať ľudí umelo vytvoreným prestupom.
Tam je to začarovaný kruh. Ak by 41 čakala dlho na zmeškanú 64, nestíhala by sa včas otočiť tak, aby sa stíhala 64 do mesta. Ak by 64 do mesta čakala na zmeškanú 41, nestíhala by sa točiť na Jelačičovej (v niektorých časoch je tam výdrž 3 minúty) a meškanie by sa prenášalo na ďalšie kolo. Preto si myslím, že by tam mal byť určitý limit, koľko sa budú čakať. Navyše, v špičke je interval 15 min, čo nie je až také hrozné na čakanie a v sedle a cez víkend sa hádam toľko nemešká.
Toto som nepochopil, co zastavilo elektricky, ktore uz boli za autom? Ziadnu inu prekazku som nevidel, jedine ak nebol prud...
A pri Lafranconi to vyzeralo, ako keby tam bola odstavena 1/3 vozoveho parku elektriciek DPB ?
Mike