Pri protestoch je vidiet, ze trat Safarikovo namestie - Pribinova - Kosicka - Mileticova je potrebna ako sol a mala by byt co najskor postavena. Keby sa este postavila aj spojka na Trnavskom Myte, tak by sa dalo obist centrum mesta a vsetky radialy by boli spojene.
Potvrdzujem, ze sa naozaj verejnou dopravou takmer neda prepravovat, pokial clovek nema stastie. Od Mosta Lafrancony je suvisla kolona suprav elektriciek. V meste i na radialach sa stoji, alebo nepremava.
64 z Lovinského pokojne môže vyraziť po tom, čo 41 vyloží na Hroboňke ľudí ? Ideálne by bolo, keby tak fungovali aj odchody. V tomto smere je vôbec 64 viazaná na nejakú linku?
Vyzera to na dalsiu vyborne zvladnutu vyluku. Petrzalku odstavili dost v predstihu pred piatou, plny peron, kopec nastvatych ludi co chceli ist pochodovat... Informacie ziadne, akurat z tabul odmazali vseobecnu info o meskani a nahradili prazdnym riadkom. A 95ky sa dalej veselo tocia cez Muchac akoby sa nic nedialo. Kedy sa to DPB konecne nauci?
To sa tiež nikdy tak nerobilo, aby nejaký kompetentný pracovník z DPB vo vozovni Hroboňova pozeral von z okna a kontaktoval vodiča.
NS západe to riešia napríklad svetelnou signalizáciou na zastávke alebo na trase - info semafor pre vodičov MHD, ktorý ich informuje o blížiacom sa vozidle nadväzujúcej linky.
Alebo proste úplne normálnej komunikácie medzi dispečerom /vodičmi priamo cez vysielačku.
DPB disponuje vysielačkami aj GPS zariadeniami vo vozidlách, presne vidia polohu jednotlivých vozov v reálnom čase, ale tie prestupy tu aj tak stále nefungujú. Kde len môže byť chyba?
Pantograf1