Veď to bol aj argument pre zavedenie 15 min.int. lebo v špičke je Šancová večne upchatá a nestíhali sa prestupy.
Ideal je to vrátiť pod jednu linku a nebuzerovať ľudí umelo vytvoreným prestupom.
Tam je to začarovaný kruh. Ak by 41 čakala dlho na zmeškanú 64, nestíhala by sa včas otočiť tak, aby sa stíhala 64 do mesta. Ak by 64 do mesta čakala na zmeškanú 41, nestíhala by sa točiť na Jelačičovej (v niektorých časoch je tam výdrž 3 minúty) a meškanie by sa prenášalo na ďalšie kolo. Preto si myslím, že by tam mal byť určitý limit, koľko sa budú čakať. Navyše, v špičke je interval 15 min, čo nie je až také hrozné na čakanie a v sedle a cez víkend sa hádam toľko nemešká.
Toto som nepochopil, co zastavilo elektricky, ktore uz boli za autom? Ziadnu inu prekazku som nevidel, jedine ak nebol prud...
A pri Lafranconi to vyzeralo, ako keby tam bola odstavena 1/3 vozoveho parku elektriciek DPB ?
Pri protestoch je vidiet, ze trat Safarikovo namestie - Pribinova - Kosicka - Mileticova je potrebna ako sol a mala by byt co najskor postavena. Keby sa este postavila aj spojka na Trnavskom Myte, tak by sa dalo obist centrum mesta a vsetky radialy by boli spojene.
Potvrdzujem, ze sa naozaj verejnou dopravou takmer neda prepravovat, pokial clovek nema stastie. Od Mosta Lafrancony je suvisla kolona suprav elektriciek. V meste i na radialach sa stoji, alebo nepremava.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kohut2012