Nechci tu odo mňa, aby som tu cez mobil robil krízový plán. Aj tá 212 by sa dala pretrhnúť na plackovitú a kopcovitú časť. Na Mliekárenskej sa klobása pri troche opatrnosti otočí a v dlhodobejšej perspektíve by som nechal projektanta a toho, kto to schválil, aby to prerobili. 4,5 platu plus nejaký ten rok bez prémií by to aspoň čiastočne zaplatili.
kĺby jazdiaci cez kopce:
204 a 207 - obe po 7 vozov - spolu 14
212 - 16 vozov, - výprava spolu 30 (a to nepočítam linku 33)
Sóla jazdiace po rovine:
205 - 6 vozov, 208 - 5 vozov - spolu 13 vozov.
Ešte keby jazdili aj na 210 a ten úsek na dízel po Eurodieru by sa neobsluhoval, tak to je 5 vozov. Teda max. 18 vozov. a aj to sa berie že kĺb sa neotočí, alebo otočí iba s problémami na Mliekarenskej, teda tá 208 by bola tiež otázna.
Takže tá výmena sól a kĺbakov sa dá spraviť iba v obmedzenej miere a nejaké linky (poradia) by sa aj tak museli točiť na Hlavnej Stanici / Hodžovom nám, príp. 207 na Šulekovej.
Že by sa začalo tým, že keď už máme vozidlá s pohonom jednej nápravy, tak v prípade kalamitnej predpovede vypravíme cez Kramáre len sóla a klobásy dáme na plackolinky?
Bars zložité?
Bratislava nie je Norsko. Sypac a jeho instalacia stoji velke peniaze a ta investicia sa ti jakziv nevrati v meste, kde snezi mozno trikrat do roku. A skutocne chcem vidiet, ako na plne nizkopodlaznu mestsku SORku, kde je medzi karoseriou a kolesom par centimetrov miesta, nasadi niekto retaz...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
irizar