Presne ako hovori 810zssk - Vozy velkosti K2S vo vozovom parku DPB nemaju co hladat. 32m vozy uz teraz chodia plne. Ked sa Petrzalka dostava po Janikov Dvor, tak 32m vozy stacit nebudu. Tiez ked sa predlzi trat do Borov, dalej k zel. zastavke Ruzinov, do Vajnor a ked sa postavi trat Pribinova - Kosicka, tak 32m vozy stacit nebudu.
K2S sú nepochybne úspornejšie, keďže oproti 29/30T majú nižšiu hmotnosť, oveľa nižší výkon motorov a nemajú klimatizáciu. V konečnom dôsledku je vzhľadom na spôsob objednávania elektrickej energie úplne jedno, čo premáva cez víkend a je to len výsledkom toho, čo jednotlivé vozovne majú vo svojom vozovom parku a na čom je zhoda. Také šetrenie, ktoré bolo za Belfiho, bola len fiktívna hra s číslami.
Mimo semestra je tiez L6 zbytocna s 32m vozidlom, bohate stacia terajsie K2S. Aj tam by boli pripadne Varia ci nejaky iny velkostne rovnaky ekvivalent cca 22m vozidla.
Co sa tyka nakladov - vravi sa K2S su ovela uspornejsie ako žruty 29T. Tak kde je pravda ?
Nie, nehodili by sa nam tu ziadne Varia. Naklady na prevadzku dlhsieho vozidla su pri elektrickej trakcii pomerne male oproti kratkemu, takze nema zmysel tu kvoli vikendom vymyslat momotiny. Normalne by sa tam mali vypravovat ForCity.
Vozy velkosti K2S vo vozovom parku DPB nemaju co hladat. Vyuzitie maju akurat tak na 2ke, inde su nevhodne. A na tej 2ke si dovolim predpokladat ze strata z prevadzky vacsich vozidiel bude mensia ako benefity unifikacie vozoveho parku.
ADD NP vikendy Ruzinov. Robte si uz iniciativu cez poslancov za m.č. RUzinov, vyplakavat na fore vie kazdy. Nic v zlom ? Uz druha vec ze kapacitne tam postacuju K2S - tu by sa nam na vikendy hodili kosicke varia LF2+ . Ale co s nimi zase cez PD.
Ale len cez pracovne dni, cez weekend jazdia do Ruzinova az 2 nizkopodlazne elektricky na L9. Na L8 ani jedna. Co za blbca ma toto na svedomi, to sa cez weekend nenajdu ziadne volne Skodovky? Dalsia vec ktorej uplne dobre nerozumiem preco vsetky NB18 s polepenymi oknami nasadzuju zasadne na L70. Vcera sa ma dvaja typci ubytovani vo Vlcom Hrdle pytali ze kedy maju vystupit lebo cez okno nebolo skoro nic vidiet a hlasenie zastavok nefungovalo.
Na linke 8 jazdí 6 Škodoviek, ale zato K2 sa presunuli na linku 9, kde ich jazdí 10 (čiže taký počet ako na linke 8 predtým), z toho 4 dokonca počas špičiek. Celodenná linka 9 sa zároveň musela prispôsobiť špičkovej linke 6. Toto tu už bolo pred pár rokmi. Takže nie je to nič nové!
Pekné zasnežené ráno, momentálne 209 na hlavnú stanicu, trolejbusy tradične stoja pod Kramármi na Pražskej a pod Kolibou. Capacita má problém zísť aj dole Pražskou.
Lamač vyzerá byť tiež hore bez autobusov...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
3pa3ck3
A rovno sa opýtam: Prečo je na L50 toľko Tedomov?