Tak potom ťažko očakávať že ľudia budú presadať do MHD v kopcovitých oblastiach, kde po napadnutí pár centi snehu je hneď mimo prevádzku bez náhradnej dopravy.
tak kriterium bolo aspon nieco vyrobit (obvykle bol nedostatok asi vsetkeho), ale zas obcas sa im zadarili celkom podarene kusky... napriklad tie 15tr, tym by sa aj dnes dala vycitat asi jedine vysoka podlaha (a mozno este absencia klimy vo vlcarni, ale to sa v principe aj da dorobit), a mozno este hlucna Raba (ale tu nemali vsetky, v niektorych boli aj HN2 :-))
tak no SORky nie su 15Tr-ky, ktore mali pohon na 2 napravach.... ale vyrobcovia setria, stare vozy boli navrhovane este za sociku kedy nebolo kriterium dosiahnut len co najvyssi zisk....
Nespali sypali aj v noci. Ráno to bola slaná brečka, ktorá nemala kam odtekať pre upchaté vpusty.
Problém je z pneumatikami.
DPB jazdí na vínimku na univerzálnych gumách letno-zimných.
tak neviem no, u nas na ulici zapadol aj snezny pluh, a ked sa z toho po cca 10tich minutach snazenia nejak dostal, tak sa suseda po tej brecke smykala s audinou casto bokom k ceste
(mame v priemere 10% stupanie/klesanie cesty)
Ten pocit, keď po desiatkach minút čakania konečne dorazí tbus k Zimáku... a zapadne na neodhrnutom obratisku ? Vodičovi ale všetka česť, nakoniec to zvládol (aj vďaka tomu, že sa mu podarilo ako tak rozbehnúť a pri vchádzaní na hlavnú mal voľno, takže nemusel zastaviť).
Neviete čo je s L37 z Patrónky do Záhorskej. Tabuľa na zastávke aj virtuálna tabuľa vypisujú neexistujúce odchody. Sú pritom označené ako reálne. Á, práve prišla L37, po hodine.
Uz sa zobudili aj v DPB, ale zjavne nevedia co sa deje
"Ráno bola zabezpečená výprava vozidiel MHD v plnom rozsahu, dispečing Dopravného podniku Bratislava zaznamenáva z dôvodu nepriaznivých poveternostných podmienok problémy v trolejbusovej doprave na Kolibe," hovorí Adriana Wolfová, hovorkyňa Dopravného podniku Bratislava.
si
(mame v priemere 10% stupanie/klesanie cesty)