A najzaujimavejšie je, že celý "balík" električiek je buď vymakaný a vyšperkovaný, alebo totálne odfláknutý. Krásne viditeľný rukopis dvoch odlišných ľudí.
Rozmýšlam, kde sa musela otočiť 211-ka, aby sa dostala hore na Kramáre - žeby cez Karadžičovu a Nivy? ? Ak sa to nespriechodní, večerný dojazd na Hroboňku okolo Štefánky?
Klasika bratislavských grafikonov. "Lákajú" cestujúcich do MHD. Dobre sa tak prestupuje. Utečie vám spoj pred nosom a môžete si vystáť celý interval na zastávke.
Určite išla hneď za L3. Bol to pozostatok vedenia ešte obojsmerne cez Obchodnú na NĽŠ.
2 min pred L5 ti sedí lebo tam bol ráno preklad 3+5min. z Rače aj bez L7.
dnes rano bol vlacik v opacnom poradi, L5 (vcelku plna suprava uz v raci), za nou v zavese prazdna kachna na L17 a za chvilu viac plna ako prazdna skodovka na L3
Ráno pri Metropole na Špitálskej opäť asi 3 kamíóny naložené novými koľajnicami.....a stará Tatra 148 autožeriav ten istý čo pracoval v Petržalke pri stavbe električk. trate Patrik Rynda z ČR.
Solider