no suhlasim, ze to nejde urobit na vsetkych.
Ale napr. aby linky, ktore maju velku cast cesty spolocnu, chodili za sebou (83 a 43, alebo 83 a 84) je blbost.
A ludsky je to nezvladnutelne, preto tu mame pocitace ze? Si myslim, ze existuju zlozitejsie problemy, ktore boli pocitacmi riesene, ci vyriesene.
Normalne by bolo, ze by sa stanovil co najvacsi pocet prestupnych uzlov (od najvacsich po najmensie) a nechalo by sa to optimalizovat na ne.
To myslim realne je - len by sa muselo chciet. A DPB by mal pochopit, ze je tu pre nas a nie opacne.
Andrej: s tými 20-min. prestojmi na zastávkach s Tebou súhlasím (typický príklad sú dúbravské električky) ale keď sa tak nad tým zamyslím: vieš, koľko je veľa spojov? A vieš, že ľudia kričia, iba keď im to vadí, ale keď dojde autobus podľa ich predstáv, nikto ani nepípne? Všetkým sa jednoducho nedá vyhovieť! Zostavenie takého grafikonu je nemožné, pretože to vždy bude kolidovať s inými spojmi. Aj mňa to niekedy s**e, ale nepomôžem si - nikde to tak nie je a ani nebude (pokiaľ intervaly nebudú 3 min. a menej ale to si ešte počkáme ;-D). Ale spoje by sa posilniť mohli - to by som kľudne platil aj 1000,- Sk za 3-mes. zľavnený sieť
videl som aj zopar elin - ale to som uz fakt nestihal, tak isto aj nejake 209-ky
Este zaujimavost - videl som (asi tak 5 min. dozadu na mileticke) Karosu B741 plynak - este bez cisla a s cervenym evidencnym cislom(byv. SPZ) (moja pamat uz nestihla zaregistrovat to cislo, resp. zapamatat)
Bola zelena (fuj nechapem to - preco menia klasicky nater cerverny za zaleny) este bez plynoveho maskota.
Inak vcera som videl Feliciu dopravneho dispecingu s plynackym maskotom (podobne ako to bolo v sci-fi rubrike :D)
Zvero: No to sme asi neni sami koho to tak laka ale vela ludi nevie aky je to tazky zivot stavat rano o 2:15 a ist na druhy nocak 2:45 , potom na sluzobak a ist vozit 9 hodin denne tych drzich ludi co si myslia ze ten sofer je len kus ..... a mozu mu rozkazovat ako sa len da (hovorim o obcanoch starsich ako cca.60 rokov ich prezivka - MILETICKARI :-D) Ty ma dost pekne S..U .
Tbc: Bude vyrocie 10 rokov T6A5 v Bratislave a pojdeme sa povozit na 7917+18 a budeme mat o tom taku prednasku co je to zac aku to ma vyzbroj,vykon a podobne... proste taka prednaska.
na 29/3 rano 3168 a poobede 3192...kam zas zmizli SORy? tusim to az taky dobry napad s ich nakupom nebol...a nac nam bude este 12 (ci kolko) dalsich???
ved neber lady za slovo. Kazdemu (snad) je jasne ako to myslela. A ono to urcite ide urobit (nie jednym prikazom samozrejme - ale ked sa to spravne naprogramuje, tak urcite aj jednym :D) tak, aby vacsina spojov nechodila naraz.
A myslim, ze je to legitimne od nas pouzivatelov a platicov MHD to po nich aj pozadovat!
to Lady - hee no ja som to uz vela krat spominal . Presne to mi vadi asi najviac pri riedkosti spojov . Ked uz to chodi raz za cas, tak by to mohlo chodit aspon nie pokope.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andrej (Anndy008)
no suhlasim, ze to nejde urobit na vsetkych.
Ale napr. aby linky, ktore maju velku cast cesty spolocnu, chodili za sebou (83 a 43, alebo 83 a 84) je blbost.
A ludsky je to nezvladnutelne, preto tu mame pocitace ze? Si myslim, ze existuju zlozitejsie problemy, ktore boli pocitacmi riesene, ci vyriesene.
Normalne by bolo, ze by sa stanovil co najvacsi pocet prestupnych uzlov (od najvacsich po najmensie) a nechalo by sa to optimalizovat na ne.
To myslim realne je - len by sa muselo chciet. A DPB by mal pochopit, ze je tu pre nas a nie opacne.