Ako tradične tam je v noci napäťová výluka, takže na večerných 203 sú autobusy (keďže ako tradične v tom majú hokej, tak dnes sú tam kĺbové sory NB18...)
vďaka za tip budem to kontrolovať cez to, potrebujem sa dostat na hlavnu vlakovú a odtiaľ 64 na hroboňovu tak hádam bude bez problémov všetko aj v neskorších hodinách (22:00 a viac)
Podla mapy vozidiel na DPB.sk to vypada, ze L203 nejazdi a okolo hradu ukazuje iba 1 vozidlo (takze otazka ci tam nejazdia, alebo je len nahoda a je iba 1 voz na danej trase od Hodzovho po Hrobonku)
do nového CP 52-ky treba doplniť spoj z konečnej Na pasekách o 07:31, ktorý má ísť po Čachtickú ul. a pokračovať ďalej ako školský spoj č. 14 k ZŠ Hubeného ... je to uvedené už aj v CP na stránkach dpb.sk
Len na margo toho vášho sneženia, v danej problematike pracujem. Takže len môžem potvrdiť, že väčšie priemyselné parky vytvárajú tzv. mikroklímu. V Bratislave to môžeme najviac vidieť počas zimných mesiacov pri inverznom počasí vďaka Slovnaftu, ktorý bežnou prevádzkou produkuje do ovzdušia paru, tá sa v prípade inverzie za špecifických podmienok vyzráža v nižších nadmorských výškach čoho následkom je tzv. priemyselné sneženie. Takéto sneženie je veľmi drobné ako prach, a je unášané vzduchom. Potom už záleží len od smeru vetra kde konkrétne posneží. Napr. pred Vianocami to bol vietor od JV a posnežilo v severnej časti Petržalky, v centre mesta ale aj v Karlovej Vsi. Na Nový rok bol vietor SV až V, snežilo na juhu Petržalky.
Háčik je v tom, že tieto zrážky sú v tak nízkych nadmorských výškach, že ich meteorologický radar ani nezachytí, preto o takomto snežení nemožno vedieť pokiaľ ho niekto nenahlási.
Toľko meteorologické okienko
?
Dispecer