Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #160000:
Môže byť aj padnuté krídlo dverí, ľudia sa na to vešajú a môže sa stať, že sa nedovrie, vtedy by ale pohon dverí mal opakovať zatváranie dovtedy, kým sa dvere nedovrú. A kým nie sú dovreté, tak by nemala signalizovať kontrolka dverí a tlačidlo zatvárania by malo byť podsvietené načerveno. Či toto vodič ignoroval alebo túto poruchu voz nezaregistroval (teda správal sa, ako keby sa dvere dovreli), už tažko takto posúdiť.
Reply on: Quakeman #160001:
"majú možnosť"
Reply on: S499.1023 #160000:
T3G majú ani možnosť vypnúť blokovanie rozjazdu a majú pohony dverí od IGE.
Reply on: TeBeCe #159997:
Myslím, že T3G nemajú ani možnosť vypnúť blokovanie rozjazdu. Pokiaľ nemajú Bahoza pohon, tak to bude najskôr vypadnutý kríž z prevodovky silnika napedu drzwi. Ten úsudok na konci príspevku je značne nemiestny.
Reply on: TeBeCe #159997:
To je jednoznacne porucha, ziadny vodic by nejazdil s otvorenymi dverami.
Dnes okolo 10:30 na Blumentáli prítomní "vežičkári" s 3 ks techniky - dva Renaulty (jeden s "vežou" a druhý s ramenom a plošinou) a jedna Karosa Liaz č. 42 a kopec robotníkov, neviem čo sa tam dialo, ale keď som tade prechádzal neboli žiadne obmedzenia električkovej dopravy, teda aspoň v smere od Račka do centra nie.......
7843 jazdi veselo aj s otvorenymi zadnymi dverami. Pri zatvarani narazia vzdy na odpor a znovu sa otvoria. Ale vsak co tam po nejakej bezpecnosti, jednoduchsie je vypnut blokovanie rozjazdu...
Reply on: MatejBA #159995:
Aj tak si myslím že to bude veľmi využívané nové spojenie.
Reply on: david1 #159994:
No len ak si mam vybrat pred trcanim v zapche v L32-204 alebo prejst kusok dole kopcom na L4/L5/L9 a budem tam skor ... 🙂

Kebyze su po celej dlzke bus pruhy, tak by to bolo o inom. Ale uzil som si dost cestovania od Letiska na Dlhace, aby som vedel, ze sa mi malokedy oplatilo ist na Hlavnu Stanicu na L32. Vzdy bolo rychlejsie ist elektrickou.
Reply on: MatejBA #159992:
Hej bude sa to správať ako L64 alebo L50,68 v špičkách.

No ale zase budeš mať priame spojenie s Trnavským či Račianským mýtom čo bude super.
Reply on: Juraj76 #159989:
Capacity je normálne vypravená za Petržalku, nakoľko ju dostali cez prázdniny, 2 poradia na 88 a 2 poradia 84
Reply on: david1 #159991:
Toho sa prave bojim este viac, ze L32/L204 bude este viac nespolahliva po ich spojeni, ako to je teraz ? (ako zapchy Roznavska, Trn. Myto, Racianske Myto, Sancova, Kramare, Mlynska Dolina - uz teraz casto meskava L32 aj 8-9 minut, obcas aj viac).
Reply on: MatejBA #159988:
Neboj dočkáš sa celotýždenne po zadrátovaní Mlynskej doliny a bez prestupu až na držkovú polievku do Kolieska na Trnávku .?
Reply on: MatejBA #159988:
°
Petržalka požičala na Jurák aj Mercedes Capacity? Viď dnešná výprava na linke 88.
Reply on: Jadran #159987:
Tak frfleme preto, ze 18 metrove SORky daju az vtedy, ked uz su prazdniny a vela ludi je prec z BA. Teda prave vtedy, ked by aj Tedom stacil 🙂 (hlavne, ze vcera som v L32 zase poobede stal na spickach okolo 4 poobede)
Reply on: Petto #159986:
Vám človek niekedy aj vyhovie? Keby tam boli Tedomy, tak by sa frflalo kvôli kapacite. Inak odkedy je 2209 z najstarších?
Dobra vyprava dnes na l32... len najstarsie sorky nb18 pozicane z 1,3 dp na 2 dp ?
6857-čka už druhý deň stiahnutá na Hroboňku, že by chýbali kĺbové vozy❓
6704 po takmer 26 mesiacoch na 33/4 ? ? ?
dúfam, že si nejakú tu chvíľu pojazdí ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.