Reply on: Pe67 #159857:
Záchranná brzda sa na T6 spustí aktivovaním tlačidla záchrannej brzdy u vodiča alebo v priestore pre cestujúcich, pri dlhšom nezatlačení pedálu/páky mŕtveho muža a pri roztrhnutí súpravy. Tlačidlo záchrannej brzdy v salóne by sa nemalo zaseknúť, ale môže byť pootočený kotúč núdzového otvárania dverí – kotúč treba vrátiť do pôvodnej polohy, to isté platí aj pre hríbik v kabíne vodiča.
trolejbus6207
jazdil som v druhej polovici 80-tych rokov a čo si spomínam, tak som nikdy viac ako trištvrte hodiny nestál, to bolo v odbočke z Mierka na Kolárko, vozu predo mnou vypadla palica, urval špagát a nevedel, ako stiahnuť palicu. Keďže dosť blbo zavadzal, rozhodol sa to pustiť dolu pred Novú scénu. Čo však čert nechcel, spojka zberača chytila "ježka" na vedení, dráty na chvíľu klesli asi o meter a potom to prišlo, "ježek" povolil a mne padol vodič na strechu. Silnejšiu ranu som zažil len vtedy, keď mi raz drbli palice asi v šesťdesiatke dolu Búdkovou a pristáli mi na streche vlečky Sanosa. Vrchári prišli do štvrť hodiny, netrvalo im to ani polhodinu a išli sme ďalej, jediný problém bol im vysvetliť, že som to nedal dolu ja, ale voz predo mnou ? ? ?