priznám sa, že 90-te roky som už beúsácky nevnímal, v 80-tych rokoch nám viselo nad vozmi všeličo, niekedy to bolo priam strašné, na čom sa jazdilo, ale také prestoje buď neboli alebo ma obchádzali, aj keď som jazdil naozaj dosť, bol som predsa len brigádnik
Ja som cca Andyho ročník a pamätám si že na dennom poriadku bolo napr. strhnutie križovatky Prievozská - Miletičova, alebo Prievozská - Ml. Nivy - Svätoplukova a to teda do dvoch hodín nebolo hotové skoro nikdy...
jazdil som v druhej polovici 80-tych rokov a čo si spomínam, tak som nikdy viac ako trištvrte hodiny nestál, to bolo v odbočke z Mierka na Kolárko, vozu predo mnou vypadla palica, urval špagát a nevedel, ako stiahnuť palicu. Keďže dosť blbo zavadzal, rozhodol sa to pustiť dolu pred Novú scénu. Čo však čert nechcel, spojka zberača chytila "ježka" na vedení, dráty na chvíľu klesli asi o meter a potom to prišlo, "ježek" povolil a mne padol vodič na strechu. Silnejšiu ranu som zažil len vtedy, keď mi raz drbli palice asi v šesťdesiatke dolu Búdkovou a pristáli mi na streche vlečky Sanosa. Vrchári prišli do štvrť hodiny, netrvalo im to ani polhodinu a išli sme ďalej, jediný problém bol im vysvetliť, že som to nedal dolu ja, ale voz predo mnou ? ? ?
Záchranná brzda sa na T6 spustí aktivovaním tlačidla záchrannej brzdy u vodiča alebo v priestore pre cestujúcich, pri dlhšom nezatlačení pedálu/páky mŕtveho muža a pri roztrhnutí súpravy. Tlačidlo záchrannej brzdy v salóne by sa nemalo zaseknúť, ale môže byť pootočený kotúč núdzového otvárania dverí – kotúč treba vrátiť do pôvodnej polohy, to isté platí aj pre hríbik v kabíne vodiča.
Na tu NAD potrebujes mat vzdy nejakych soferov v zalohe, ktori sedia vo vozovni a v pripade mimoriaadnej udalosti vidu von. Bohuzial ich nemame resp. mozno tak 2-3, no ti kym vzdy dostanu pokyn tak uz to aj opravia . Proste DPB ?
Lebo prejst par metrov na elektricku a potom prestupit na Rac/Trn/Kriznej je problem
A vobec robil DPB niekedy NAD pre vypadok trolejbusov v centre mesta? Viem, ze ked napriklad vypadli Kramare ci Dolne Hony, tak nieco bolo, ale pre Kollarko?
trolejbus6207