Kurenie v MHD v Bratislave...dnes rano o 6:15 som sa spytal sofera elektricky, ci by sa dalo zakurit aby bolo teplejsie. Odpoved bola, ze "je to centralne vypnute". Chcem sa spytat, co sa s tym da robit, lebo vonku chladno, v elektricke chladno, to je tak na prechladnutie. Vymeskat v robote kvoli chorobe, to je strata penazi a zial pre niekoho aj strata prace!
Papierovo je spraveny cez vikend spolocny interval 7-8 minut na 32/33 co je podla mna OK , uz druha vec je zla chrono na L32 , kratka vyrovnavacka na stanici pre L32 a vysledok je na svete . Ta L33 je prazdna aj preto lebo bere ludi len z Molecky - stane sa ze po zmeskanej 2-3minuty L32 nedojde ziadna elina z mesta a potom ta L33 naozaj nema koho viest hore. ?
Pri príležitosti Medzinárodného týždna nosenia detí budú môcť rodičia cestovať v bratislavskej MHD zadarmo od 2 - 8 .10.2016. Podmienkou je nosenie detí v šatkách či nosičoch. V bratislavských materských centrách budú pre rodičov pripravené rôzne workshopy. Správa vyšla len toť pred pár minutami. Kočiky sa tam nespomínajú....
Cez víkendy chodí 32 práveže docela prázdna v úseku hl.st. - Molecova a na kopec sú balíky keď tak až po 17h. Vysvetli mi ale načo je dobré keď z Molecovej hore 32 mešká pravidelne 3 min. a 5 min. za ňou ide úplne prázdna 33ka. Netvrdil som že 32 má balíky už z hl.st. či od ZOO, ale že je v týchto časoch zle spravená chronometráž.
Cez vikendy vozi 32 baliky od rana do vecera v danom useku? Mne sa teda nezda, mozno tak ked prichadzaju vlaky v nedelu vecer. A tie baliky cez prac.dni su tiez zriedkave resp. 50:50, vcera mi usiel 20.12 z molecky a to tam stalo cca 20 ludi v tedome / ci to je uz balik ? Pomohol dost preklad 8/8/4 v ich useku.
To je ešte z čias, keď dnešná zastávka ZOO bola až za križovatkou so Starými Gruntami. Vtedy tá minúta na Botanickú bola ešte relatívne stíhateľná. A po ZOO bola tiež horšia premávka, lebo ešte nebola Sitina a cez Patrónku a Mlynskú Dolinu chodil obrovský tranzit.
Dnes je v Mlynskej dobrý asfalt a 70tka, ale aby vodič nešiel do náskoku tak od Patrónky by mal ísť max. 30 km/h.
Ja na túto zastávku vždy dôjdem (v uvedených časoch) najneskôr 3 min. pred odchodom a ešte mi nikdy neušiel. Odporúčam aj ostatným. Múdrejšie by ale bolo spraviť chrono.
Tak vidim, ze to bolo celkom ocividne o com hovorim
Lenze ako sa mam potom k tomu postavit ja ako cestujuci, ked pridem na zastavku vcas, ale zaroven uz neskoro, lebo mi autobus isiel? Kebyze mi o tomto nepovies, tak nabuduce by som napisal staznost a vodic by mal (zbytocny) problem. ?
6857 na 212 vnútorný digitálny displej neukazuje názvy zastávok, len tie farebné guličky v ľavej časti obrazovky, 2845/70 stojí s poruchou vozidla a výkričníkom na vonkajších diplejoch pred križovatkou Miletičova - Prievozská smerom na Bajkalskú pod tými vysokými topolmi, na Americkom nám . na výhybkách električky ako sa rozdvojujú smery pre linky 3 a 4 oproti Metropolu prebiehalo okolo 8 vysokotlakové ćistenie výhybiek vodou, bolo tam drobné zdržanie električiek. Pristavená bola oranžová cisterna asi z DP.
Pokiaľ myslíš linku 32 a odchody z Mlynskej doliny smer DD tak tam je dlhodobo v "B" jazdnej dobe zle spravené chrono. Z hl.st. po Mlynskú dolinu má 12 min. - a pritom normálnou jazdou to vychádza na 10 min!. Naopak z Mlyn. dol. po Molecovu to má stihnúť za 3 min. a normálne to trvá 5 min. Takže je úplne prirodzené keď z Mlyn. dol. odíde o 2 min. skôr - potom je na Molecovej presne a to už nehovorím o tom aké balíky vozí 32ka z Molecky na DD keď ide na čas a nie keď ešte aj mešká. Jedná sa o odchody z Mlyn. d. 19:29, 19:49, 20:09, 20:29, 20:57 a cez víkendy 6:30 - 21:00
Nechápem z akého dôvodu sa nedá spraviť normálna chronometráž (v "B" jazdnej dobe), už som to písal asi tak pred 2 - 3 rokmi a odvtedy doteraz sa už niekoľkokrát menil CP linky 32 a žiadna náprava.
Nebudem menovat konkretne, ale bolo by dobre, aby sa vodici trosku zamysleli, preco mame grafikon. Kebyze nejdem o par minut skor z prace, tak mi ujde autobus a na dalsi by som cakal 30 minut (na zastavku prisiel autobus o 2 minuty skor (teplomer vnutri mi ukazoval "presny cas" takze ziadna odchylka na telefone ) a akonahle zavrel dvere, mal este celu minutu do odchodu podla CP (zrovna preskocila minuta)).
Kedze sa mi to stalo po dlhej dobe (a nezmeskal som spoj), tak to nebudem riesit viac, ale bolo by fajn, aby vodici, ktori to tu citaju, dali vediet takymto zavodnikom, aby hlavne podvecer/vecer, ked su riedke intervaly, nejazdili skor ako maju.
Nabuduce uz regulerne napisem DPB staznost s casom, vozidlom, poradim, atd.
...ešte k tým opravám ciest, teraz cez víkend asi od piatku večera sa robili oba pruhy na Panónskej ceste smerom na most SNP oproti tomu autoservisu Pit Stop a predajni Citroen, robili to niekde od zjazdu od nadjazdu ako chodí 93, 94 smerom do centra okolo tých záhradiek až po cca. križovatku oproti stavebninám pri žel. stanici.....
1836 nová CVR na nejaké kúpelne a obklady, farebne je tá reklama prevažne čiernej (tmavej) farby, názov som zabudol, niekto snáď doplní.
nedávno som tu videl fotky zápchy pod hlavnou stanicou trochu staršieho dáta, kde autá upchali prejazd vozidiel MHD smerom na stanicu, dneska okolo 17 hod. cca. sa pod stanicou udialo niečo podobné, autá stáli až po nadjazd pre peších pri SAV a upchali križovatku pre tých čo mali zelenú lebo v nej proste stáli a pritom tam samozrejme nemali čo robiť....a to sa udialo doslova za pár minút ako sa tam autá nazbierali, blokovali to hlavne tí čo išli za rampu na parkovisko
pri zastávke Einsteinova smerom k Auparku ako sa ide okolo tej starej budovy školy (linky 80, 88, 92) asi po piatkovej noci je kompletne zdemolovaná elektrická skriňa (vlastne dve skrine čo sú v tráve hneď pri obrubníku cesty) a vytrhnutá dopravná značka "hlavná cesta" celá aj s betónom, dokonca samotný znak zo značky je oddelený od tyče a celý je pokrivený leží pri okraji cesty, kusy tej skrine sú doslova rozmetané po okolí a priľahlom chodníku, to musela byť riadna rana nejakého dobrodruha...., no drôty sú tam všade naokolo obnažené a iste sú pod prúdom....
MatejBA
Kedze sa mi to stalo po dlhej dobe (a nezmeskal som spoj), tak to nebudem riesit viac, ale bolo by fajn, aby vodici, ktori to tu citaju, dali vediet takymto zavodnikom, aby hlavne podvecer/vecer, ked su riedke intervaly, nejazdili skor ako maju.
Nabuduce uz regulerne napisem DPB staznost s casom, vozidlom, poradim, atd.