Nabudúce snáď nezabudnem napísať slová "niektoré časti príspevku boli myslené ironicky".
Ale posledná časť o displejoch s reálnymi časmi bola myslená vážne.
Inak povedané, cestujúci má podľa teba prísť na zastávku a čakať s tým, že niekedy niečo pôjde. Fakt "super pokrok" smerom k VHD úrovne Balkánu, Afriky a ex ZSSR.
Však v ex-ZSSR sa to tak aj robí, cestovný poriadok s uvedením, že v čase od 5:30 do 22:00 je interval 6 až 54 minút sa mi veľmi páčil. A ešte to aj má pozitívny vedľajší efekt, že sa to všetko vojde na označník zastávky zavesený na priečnom prevese, kde to nik nezvandalizuje. Len som si nie celkom istý, či Slovensko chce smerovať tam...
To je podobné, ako sa niekto sťažoval že išiel 20tkou z Dúbravky na ŽST DNV a že kvôli meškaniu nestihol prestup na vlak do Viedne. A požadoval, že buď nech sa posunú odchody, alebo nech sa na všetky CP dopíše poznámka že uvedená jazdná doba je iba orientačná a dopravca ju negarantuje...
Neviem, či je toto správna cesta..
Mám pocit, že veľa riešení sa robí len provizórne, ako keby nikde nebol žiadny harmonogram prác.
Čo tak vyvesiť všade oznam typu "Ak nie je výluka, všetky linky obsluhujúce túto zastávku prídu maximálne do 20 minút."? Na jednej strane sa nikto nebude môcť sťažovať na meškanie, na druhej strane DPB ušetrí nemalé prostriedky na nové, nové a nové cestovné poriadky a ich neustále vylepovanie.
Ďalšou možnosťou by bolo dať na zastávky elektronické tabule alebo klasické displeje, na ktorých by sa zobrazovali reálne odchody vypočítané podľa aktuálnej dopravnej situácie a polohy vozidla. Ale toto by chcelo viac peňazí a zároveň menej vandalov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
zavinacsk
Zaujali ma tie nemecké dopyty. Bus patrí DPB alebo je tu len dočasne?