to som komentoval ja, dnes sú aspoň podľa výpravy všetky trolejbusové služby pokryté na rozdiel od posledných dvoch týždňov, kedy bolo nevypravených tuším deväť služieb v niektorý deň...
Mno, niekto komentoval, že je akási zaujímavá výprava na t-bus linkách dnes, tak ja len dodám taký malý postreh - poobede podľa všetkého 5 nevypravených a-bus služieb v réžii vozovne Trnávka, zároveň ZV 3409 hradí celý poobedný diel 52/2, ZV 4239 zase 21/7 do ukončenia, po ZV 2331 cca od obeda ani chýru niet, čiže v tejto chvíli sme prakticky bez záložákov. ?
neboj, fukame, a celkom casto aj ked nie na stanici, na mojej sluzbe zvycajne prekvapia okolo 22:30 pod mostom snp, ale boli uz aj okolo 20:30 ... proste fuka sa vo velkom. len vies, ked ti nafuka vodic na trati, tak uz pod vplyvom ohrozoval ludi, to uz je mega pruser. ak nafuka v garazi pred nastupem, je to len pruser, ktory sa da pomerne jednoducho vyriesit vramci podniku a bez policajtov, prokuratora ... a aj s ludskeho hladiska je lepsie, ked sa fuka pred nastupom v garazi. lebo povedzme si uprimne, sme ludia, a kazdemu sa moze stat , ze den pred sluzbou ked mam volno na oslave vypil o poharik viac. a je lepsie ked sa to ukaze este predtym nez vobec sadne do voza, ako ked uz ja neviem po dvoch kolach nafuka.
Vsak nech teda tie sluzby koncia vo vozovni, ale do nej nech pekne idu ako bezne spoje a hned ich to prejde. Lebo ako vsetci vieme, jedina vec ktora je pod uroven vodica viac nez pouzivanie MHD je vozenie cestujucich ?
Máš nejakú šotopotrebu začínať a končiť vo vozovni? Inak dúfam, že na nie potenciálneho ale skutočného vodiča si necháš ešte pár rokov na psychickú stabilizáciu.
V Prahe si to vymohli odborári, ktoerí museli zabrániť tomu, aby vodič, vyčerpaný náročnou a stresujúcou nočnou lsužbou, musel potom cestovať MHD do vozovne pre auto, pričom si neuvedomili, že keby začínal aj končil na trati, tak by nemusel to auto ani brať spred domu.
Za mojich čias bývali nočáky buďe tak, že to bola celodenná, rozdelená na ranný diel (vodič 1), medzidiel (vodič 2), popoludňajší diel, tzv. nahrávka (vodič 1) a nočný diel (vodič 2). Potom nasledovalo dlhé voľno. Iná varianta bola, že nočák bola klasická delená, nahrávka, nočák a vodič nočáku potom ešte robil ráno špičku.
Prvá séria 30 Tr (6001-6015) zateká najviac. Keď naprší, pod zadné sklo vždy natečie dosť veľké množstvo vody. Do ostatných troloSORov len kvapká, skrz tie fugy v stropnom obložení. Tie sú na tom o niečo lepšie, ako prvá séria.
urban legnd hovori, ze nastupy nocakov vo vozovni sa zaviedli na pocest a pamiatku vyletu 21 do lozorna, ked vodic akosi netrafil zjazd z dialnice do DNV a tahal to rovno dalej. a kedze v tom case este odbocka na stupavu neexistovala, tak sa dalo z dialnice zist az v tom lozorne. samozrejme, cestujuci uz stihli medzicasom zalarmovat policajtov a dispecing, a na mieste sa zistilo, ze vodic, povedane policajnym jazykom, nebol sposobily na jazdu. ta 21 bola vecerna cast nejakeho nocaku, ktory sa zacinal striedanim na trati.
Tiez som pozeral trosku nesvoj dneska na ten zazrak ze co je zase s tymi hrobonackymi 30Tr. To ze su agregaty na 205ke to uz je viacmenej staleved tam malokedy byva uz nieco ine. Ale tam 203/211 su dneska pomiesane statocne.:-)
S499.1023