Dnešné "bonusové" odchody nočákov o 3:30 hod. (4:30 podla letného času) na linkách N53 a N55 boli vykonané nočnými záložákmi 1839 a 4227, nakoľko "kmeňových" vodičov nedošli vystriedať podľa pôvodných predstáv. Tí odišli so svojimi vozmi naprázdno do vozovne.
Podla liniek co ine, ako fotojazda... tym padom mi je jasne, jak bolo mozne, ze ten plesnivy, rozpadnuty a navyse deravy vrak, ktory bol uplne najhorsi zo vsetkych kratasov, tak dlho jazdil a "bezpecne" vozil cestujucich... ? ?
Tie rôzne sivé pseudolinky vznikajú väčšinou velmi jednoduchým spôsobom, vodiči si nesprávne naťukajú službu do palubáku a samozrejme výprava to hneď zobrazí. No napr. tie včerajšie (7508) či dnešné (6304) ťažko povedať ako vznikli, ale zrejme sa tým niečo skúša.
Taká technická otázka ohľadom výpravy,ktorú tu vidím:
Tie sivé kvázi linky,oranžové regio linky a 6304 na rôznych "imaginárnych" linkách je skúška palubákov?Vie mi niekto vysvetliť čo sa týmto sleduje a čo sa v princípe nastavuje?Už dlhšie si všímam takéto "linky" a akosi nerozumiem o čo sa jedná,tak ma len zaujíma o čo v princípe ide,aby som bol v obraze ☺ ďakujem za vysvetlenie ?
Ako som spomenul, pýtal som sa čisto zo zvedavosti, nehľadaj za mojou otázkou nič v duchu, že by som chcel aby meškanie bolo sankcionované, to určite nie...
N/A