Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Asi 5-6 minút dozadu šla 1214 s poruchou vozidla cez TrMy a mala zadnú časť takmer na zemi 🙂 Pekné hniláky nám jazdia po BA ?
Reply on: Petto #153566:
Akurat videny na Lucanke, zachvilu je na Antolskej
Reply on: TeBeCe #153565:
Mm som necakal ze bude hned na virtualke, kedze starsie urbanway stale nie su tam
Reply on: Petto #153564:
a na tabulu sa vieme pozriet? ?
Je dnes uz vonku 4042 na 99tke ci sa zase len skusa palubak ? ?
Reply on: roman2 #153562:
Zhodou okolnosti som sa s touto situaciou stretol dnes aj ja po asi druhy krat. Minule som to videl v 2207ke tusim na 78cke bola vtedy. Posledne dvoje dvere sa mu vobec ale neotovrili. A dnes rano som siel 96kou 2219 a na maximiliana hella to zacalo. Panika, stres, zmateny cestujuci. Nad kazdymi dverami svietil napis STOP ale 4 a 5 dvere sa neotvorili. Ani po tom co ludia zvonku niekolko krat stlacali dopyt. Az ked ludia zo zadu zacali kricat vodicovi ze sa nechcu otvorit dvere tak vodic zrazu asi stlacil to druhe tlacidlo na otvorenie vsetkych dveri a otvorili sa zazrakom aj 4 a 5 dvere. 🙂
Reply on: Mike #153561:
Ono to bolo skutočne zvláštne,pretože signalizácia STOP zasvietila akonáhle som stlačil dopyt na tyči a na zastávke sa dvere neotvorili,čo sa mi ešte nestalo v žiadnom vozidle ? zrejme to bolo o tom kontakte...Ďakujem za vysvetlenie ?
Reply on: roman2 #153559:
Vodič má v sore pokiaľ viem iba nasledovné možnosti: buď otvorí dvere tlačidlom - a vtedy môže stlačiť dve tlačidlá: otváranie prvých dverí - jedno a otváranie všetkých ostatných dverí (2-5)- druhé.
Druhá možnosť, ktorú vodiči používajú prevažne, je, že aktivuje dopyt (jedno tlačidlo pre všetky dvere). Takže asi zlyhala technika.. aj keď s tým, že by nereagovalo tlačidlo na tyči som sa ešte nestretol.. ale môže byť napr. že sa prerušil kontakt káblu medzi vlečkou a prvým článkom..
Reply on: Mike #153555:
Ja si to inak tiež dlhšie všímam, že vodiči s 31Tr sa dosť často vlečú aj dole Pražskou, Štefánikovou, Gagarinovou a pod. hoci ku semaforu ďaleko a žiadna prekážka na ceste nie je. Nie je to tak, že sa len vodiči boja o nový voz?
Len taká technická otázka:

2208 (63/7) má niečo s dverami?Dnes som ňou šiel z Lamača a mal som v pláne na Patrónke prestúpiť na 211/212 smerom na Kramáre,len akosi buď zlyhala technika alebo ľudský faktor...Stál som vo vlečke pri posledných dverách,dopyt som si stlačil ešte na križovatke pri Vojenskej nemocnici...Prišli sme na Patrónku za nejaký BN9.5ový SOR,zastavil a otvorili sa len 2 a 3 dvere.Štvrtými nikto nenastupoval a piatymi som chcel vystúpiť ja...Kým som si všimol,že sa otvorili len vpredu tak už ich zatváral a vyrazili sme preč!Zaujíma ma preto,či mohol zlyhať mechanizmus otvárania dverí alebo ujo vodič,ktorý sa nevedno kam ponáhľal...Nad dverami svietila signalizácia STOP,dopyt som stlačil na tyči a tri sekundy kým sa neotvárali dvere som skúšal aj dopyt na dverách a nič...Aj tak šprintovať cez celý autobus som nechcel riskovať...Riadne som si ale zahrešil a previezol sa na Predstaničné nám...

Ďakujem za vysvetlenie
Reply on: Jadran #153553:
Ale dá sa to pozrieť napríklad cez kameru na čelnom skle ktorú majú všetky 31Tr.
Reply on: Mike #153555:
Pri tej 75 by som tento argument bral v uvahu pri novej 6841 nehrozi.
Reply on: x8x@post.sk #153554:
Kĺbové plynové karosy sa radi prehrievajú, takže to mohol byť teoreticky ten dôvod. Alebo niektoré vozy slabšie brzdia, ale vodiči s tým z rôznych dôvodov nejdú na poruchu ale odjazdia to. Ale oveľa pomalšie a s väčším rozostupom od vozidla pred nim..
Reply on: Jadran #153553:
No prave to bude asi ten problem ze DP nema ako zistit ci je meskanie vynutene. Na druhej strane mi to nedava logiku, taketo pocinanie vodicov. Napisal som to sem lentak zo zvedavosti ci niekto nebude mat podobnu skusenost alebo navie nejaky dovod takehoto pocinania. Nemyslim si ze bude mat zmysel napita priamo DP neverim ze by sa stym tam niekto zaoberal
Reply on: x8x@post.sk #153551:
Cez túto stránku toho moc nevyriešiš, v prvom rade nabudúce nech sa páči ísť za vodičom a spýtať sa na dôvod jeho spomalenej jazdy (slušne). V druhom rade, na základe karty z palubného počítača (ktorá zaznamenáva okrem iného aj jazdné časy) nevedia v podniku posúdiť, či meškanie bolo bezdôvodné (úmyselná pomalá jazda) alebo nie (porucha, kolóny, atď).
Reply on: mathre #153548:
bol som autom, takze na tej zakrute v 60ke som nemal cas to velmi sledovat 🙂 a ani na debatu s PMJ po skusenosti spred troch tyzdnov na brnianskej som nemal naladu ...
Ahojte, neviete niekto preco v poslednej dobe vela vodicov ide naschval s meskanim aj ked na to nieje dovod? Opat sa mi dnes stalo ze vodic 6841 na linke 201/6 odchod 15.04 s Cilizskej isiel nacas s konecnej a umyselne sa vliekol od zastavky k zastavke boli uplne prazdne cesty a na Gagarinovej uz mal 4 minuty meskanie. Minule ten isty pripad na linke 75. Vodic ide celu cestu na pol plynu pred semaformi spomali tak aby chytil cervenu a ide s vyraznym meskanim. V minulosti sa mi toto nestavalo, viem ze DP postihuje vosicov za skorsie odchosy ale mal by takisto aj za bezdovodne meskania neda sa potom naplanovat ceta nestiham prestupy musim kupovat dva listky atd..
Reply on: juri #153549:
Ja som to videl len od zadu tak som napísal že pravdepodobne lebo mi to tak pripadalo. V tom prípade sa ospravedlňujem.
Reply on: mathre #153541:
učatníkom nehody nebola žiadna 14Tr, premávka stála od 13tej do cca 14:15

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement