Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AAA #153560:
V poslednej dobe boli aj problémy s vypadávaním zberačov na vozidlách 31 Tr (zlé hlavy a/alebo slabé prítlaky), tak možno to bola tiež príčina.
Iné dôvody by byť nemali a sú už len subjektívne u konkrétneho vodiča.
Reply on: TomJ #153577:
Žiaľ to je iná prevádzka ako tá, ktorá posiela denne hrbáče a urbanwaye namiesto kĺbakov. A hoci sú v jednom areáli vzdialené od seba cca 400 metrov v DPB platí že iná prevádzka = iná republika. Vzájomné požičiavanie vozov sa berie ako úplne krajná možnosť..
Na nezmysly vo výprave som si dávno zvykol, ale aj tak mi to nedá sem nenapísať.
Tá 1620 na linke 29/2 je naozaj zlý vtip, keď vidím ten počet červeno vyznačených vozov vo výprave. A bola tam aj na poobednom dieli? Veď tam by stačil minibus (poobede smerom z Devína).
2212 s reklamou na Siko a Decodom ako 1824 ?
4901 bez CVR na Euroveu

A 2606 na 21-ke akože vážne ? ? ?
Dnes 3519 porucha vozidla 13:50, zasekol sa na Agátovej->Lamač a odišiel o 20min. ako PV, hradené 4120 o 14:10 (Lamač).
2866 s novou CVR na Terno ?
Reply on: 6608 #153572:
Ty máš čas a máš fix pracovnú dobu, no lahko sa môže stať, že vezieš zrovna niekoho, kto sa naozaj ponáhla z rôznych dôvodov (skratka nemôžeš vedieť), lebo potrebuje stihnúť prestup na nejakej zastávke. Ja nehovorím, že sa máte naháňať, sám to nemám rád a k ničomu to nevedie. No po dlhých hodinách jazdenia už vodič predsalen vie, kedy ako padne zelená, kde akou rýchlosťou sa oplatí ísť, aby sa stihla napríklad zelená vlna a jedno s druhým, skratka aby sa ten grafikon dal vyjazdiť načas (+- minúta) bez zbytočného lietania. A vie sa k tomu prispôsobiť. Hlavne v skorších ranných a neskorších večerných hodinách by to potešilo, kedy sú intervaly medzi spojmi dlhšie, trebars za zlého počasia, fakt nepoteší čakať 20 minút na zastávke len preto, že vodič mal z princípu čas a netrápilo ho že jazdil prudko v mínuse a cestujúcemu pritom zdrhol spoj pred nosom, ktorý za normálnych okolností v pohode mohol stihnúť.
Reply on: AAA #153560:
preco mam dupat ako blázon ked zelenu tak ci onak nestihnem..a lietat s ludmi je zbytocne.. a vzdy to vonia pruserom..Ja jazdim tak ako ludia nastupuju..oni maju čas aj ja mám čas.. ja aj tak nekoncim skor..?
Reply on: x8x@post.sk #153551:
Ja sa tiež neponáhlam...preco? ked dvere zatváraju za 9s..plus ked počkám dobiehajucich znova otvorit 9sek ..tak preco sa mam ja nahánat..Ked mam odchod z Cilizske/10,00h a o 10.00h mam byt na dalsej ..hm tak podla palubáku uz mam byt o zastávku dopredu..uz tam mas 1min v minuse..
Reply on: Kobenhavn #153568:
ECAS alebo defekt , skor to prve.
Doplním, že sa pohybovala rýchlosťou tak 5 - 10 km/h ?
Asi 5-6 minút dozadu šla 1214 s poruchou vozidla cez TrMy a mala zadnú časť takmer na zemi 🙂 Pekné hniláky nám jazdia po BA ?
Reply on: Petto #153566:
Akurat videny na Lucanke, zachvilu je na Antolskej
Reply on: TeBeCe #153565:
Mm som necakal ze bude hned na virtualke, kedze starsie urbanway stale nie su tam
Reply on: Petto #153564:
a na tabulu sa vieme pozriet? ?
Je dnes uz vonku 4042 na 99tke ci sa zase len skusa palubak ? ?
Reply on: roman2 #153562:
Zhodou okolnosti som sa s touto situaciou stretol dnes aj ja po asi druhy krat. Minule som to videl v 2207ke tusim na 78cke bola vtedy. Posledne dvoje dvere sa mu vobec ale neotovrili. A dnes rano som siel 96kou 2219 a na maximiliana hella to zacalo. Panika, stres, zmateny cestujuci. Nad kazdymi dverami svietil napis STOP ale 4 a 5 dvere sa neotvorili. Ani po tom co ludia zvonku niekolko krat stlacali dopyt. Az ked ludia zo zadu zacali kricat vodicovi ze sa nechcu otvorit dvere tak vodic zrazu asi stlacil to druhe tlacidlo na otvorenie vsetkych dveri a otvorili sa zazrakom aj 4 a 5 dvere. 🙂
Reply on: Mike #153561:
Ono to bolo skutočne zvláštne,pretože signalizácia STOP zasvietila akonáhle som stlačil dopyt na tyči a na zastávke sa dvere neotvorili,čo sa mi ešte nestalo v žiadnom vozidle ? zrejme to bolo o tom kontakte...Ďakujem za vysvetlenie ?
Reply on: roman2 #153559:
Vodič má v sore pokiaľ viem iba nasledovné možnosti: buď otvorí dvere tlačidlom - a vtedy môže stlačiť dve tlačidlá: otváranie prvých dverí - jedno a otváranie všetkých ostatných dverí (2-5)- druhé.
Druhá možnosť, ktorú vodiči používajú prevažne, je, že aktivuje dopyt (jedno tlačidlo pre všetky dvere). Takže asi zlyhala technika.. aj keď s tým, že by nereagovalo tlačidlo na tyči som sa ešte nestretol.. ale môže byť napr. že sa prerušil kontakt káblu medzi vlečkou a prvým článkom..
Reply on: Mike #153555:
Ja si to inak tiež dlhšie všímam, že vodiči s 31Tr sa dosť často vlečú aj dole Pražskou, Štefánikovou, Gagarinovou a pod. hoci ku semaforu ďaleko a žiadna prekážka na ceste nie je. Nie je to tak, že sa len vodiči boja o nový voz?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.