2208 (63/7) má niečo s dverami?Dnes som ňou šiel z Lamača a mal som v pláne na Patrónke prestúpiť na 211/212 smerom na Kramáre,len akosi buď zlyhala technika alebo ľudský faktor...Stál som vo vlečke pri posledných dverách,dopyt som si stlačil ešte na križovatke pri Vojenskej nemocnici...Prišli sme na Patrónku za nejaký BN9.5ový SOR,zastavil a otvorili sa len 2 a 3 dvere.Štvrtými nikto nenastupoval a piatymi som chcel vystúpiť ja...Kým som si všimol,že sa otvorili len vpredu tak už ich zatváral a vyrazili sme preč!Zaujíma ma preto,či mohol zlyhať mechanizmus otvárania dverí alebo ujo vodič,ktorý sa nevedno kam ponáhľal...Nad dverami svietila signalizácia STOP,dopyt som stlačil na tyči a tri sekundy kým sa neotvárali dvere som skúšal aj dopyt na dverách a nič...Aj tak šprintovať cez celý autobus som nechcel riskovať...Riadne som si ale zahrešil a previezol sa na Predstaničné nám...
Kĺbové plynové karosy sa radi prehrievajú, takže to mohol byť teoreticky ten dôvod. Alebo niektoré vozy slabšie brzdia, ale vodiči s tým z rôznych dôvodov nejdú na poruchu ale odjazdia to. Ale oveľa pomalšie a s väčším rozostupom od vozidla pred nim..
No prave to bude asi ten problem ze DP nema ako zistit ci je meskanie vynutene. Na druhej strane mi to nedava logiku, taketo pocinanie vodicov. Napisal som to sem lentak zo zvedavosti ci niekto nebude mat podobnu skusenost alebo navie nejaky dovod takehoto pocinania. Nemyslim si ze bude mat zmysel napita priamo DP neverim ze by sa stym tam niekto zaoberal
Cez túto stránku toho moc nevyriešiš, v prvom rade nabudúce nech sa páči ísť za vodičom a spýtať sa na dôvod jeho spomalenej jazdy (slušne). V druhom rade, na základe karty z palubného počítača (ktorá zaznamenáva okrem iného aj jazdné časy) nevedia v podniku posúdiť, či meškanie bolo bezdôvodné (úmyselná pomalá jazda) alebo nie (porucha, kolóny, atď).
bol som autom, takze na tej zakrute v 60ke som nemal cas to velmi sledovat a ani na debatu s PMJ po skusenosti spred troch tyzdnov na brnianskej som nemal naladu ...
Ahojte, neviete niekto preco v poslednej dobe vela vodicov ide naschval s meskanim aj ked na to nieje dovod? Opat sa mi dnes stalo ze vodic 6841 na linke 201/6 odchod 15.04 s Cilizskej isiel nacas s konecnej a umyselne sa vliekol od zastavky k zastavke boli uplne prazdne cesty a na Gagarinovej uz mal 4 minuty meskanie. Minule ten isty pripad na linke 75. Vodic ide celu cestu na pol plynu pred semaformi spomali tak aby chytil cervenu a ide s vyraznym meskanim. V minulosti sa mi toto nestavalo, viem ze DP postihuje vosicov za skorsie odchosy ale mal by takisto aj za bezdovodne meskania neda sa potom naplanovat ceta nestiham prestupy musim kupovat dva listky atd..
Cca 13:15 neprejazdná Mierová, v úseku pod obchvatom zrážka osobného auta a pravdepodobne nejakej 14Tr z linky 208, prítomní Policajti, Hazz, Záchranky a dispečing. Z miesta činu ušiel podivne vyzerajúci muž a PMJ ho chytili až na Gagarinke oproti Harleyu. Vie niekto niečo bližšie?
roman2
2208 (63/7) má niečo s dverami?Dnes som ňou šiel z Lamača a mal som v pláne na Patrónke prestúpiť na 211/212 smerom na Kramáre,len akosi buď zlyhala technika alebo ľudský faktor...Stál som vo vlečke pri posledných dverách,dopyt som si stlačil ešte na križovatke pri Vojenskej nemocnici...Prišli sme na Patrónku za nejaký BN9.5ový SOR,zastavil a otvorili sa len 2 a 3 dvere.Štvrtými nikto nenastupoval a piatymi som chcel vystúpiť ja...Kým som si všimol,že sa otvorili len vpredu tak už ich zatváral a vyrazili sme preč!Zaujíma ma preto,či mohol zlyhať mechanizmus otvárania dverí alebo ujo vodič,ktorý sa nevedno kam ponáhľal...Nad dverami svietila signalizácia STOP,dopyt som stlačil na tyči a tri sekundy kým sa neotvárali dvere som skúšal aj dopyt na dverách a nič...Aj tak šprintovať cez celý autobus som nechcel riskovať...Riadne som si ale zahrešil a previezol sa na Predstaničné nám...
Ďakujem za vysvetlenie