Zas pozri podľa mňa spravili dobre že ich objednali takto hromadne. Taktiež si myslím že to, že značnú časť sólo vozidiel nahradia kĺby je tiež dobrá vec pretože na mnohých linkách sa bude dať hovoriť konečne o komfortnom cestovaní nie 150 ľudí v sólo vozidle ale 150 v kĺbe a to si myslím že aj veľa ľudí ocení. U nás jediný jeden problém je rozvoj dopravy. Plány sú už 10-ky rokov ale Mesto a DPB čakajú vždy do posledného momentu ba dosť často až keď už je neskoro začnú riešiť veci... Pritom také predĺženie 204/205 k AVIONU vôbec nie je zložitá trasa a dokázali by ju za pár mesiacov spraviť jak nič. Jediné čo si neviem predstaviť nevidel som nikdy nijaké plány k tejto trase, že ako by vyzeralo obratisko pri avione?
To je tak vies, mesto a DPB objedna rychlo rychlo vozidla a potom riesi ci sa vobec niekde uplatnia . 205/204 maju ist az k AVIONU, no trat je stale len dakde v sufliku nakreslena.
Veď ale už sa tu veľa krát hovorilo že 204 nemôže byť celá kĺbová lebo sa nepomestia potom všetky vozi na rádiovej spolu aj s vozmi 205-ky. Takže ja si myslím že 204 bude robená na preskačku že kĺb, sólo, kĺb, sólo... Podľa mňa je to asi najrozumnejšie keď je tam malé obratisko.
Dnes tam je 19ks 15TrM a vypravuje sa s tým akurát celá kĺbová 208, Trnávkové poradia 212 a na 204 zvýšia tak 2-3 kĺbaky. Takže obávam sa že ani pri 20 ks 31Tr nebude 204 celá kĺbová.. jedine, že by na Trnávke ostali tie zvyšné 3 31Tr (6830-32) a potom by tam bolo dokopy 23 ks 31Tr, čo by už bolo lepšie..
208 je silný hardcore hlavne ten tankodróm na Mierovej až po Cintorín Vrakuňa ? škoda ich tam,kým sa minimálne neopraví úsek od zastávky Prievoz-most s parkoviskom pred cintorínom...Ale keď to kompetentných nezaujíma v akom stave sú cesty v hlavnom meste tejto republiky,tak nech sa páči "zrušme" si nové autá,autobusy,trolejbusy...Všade inde vedia opravovať cesty z € fondov,to len tu je to ohromný problém ? pre mňa za mňa nech sa na tom nabalí kto chce len nech sa s tým niečo spraví...Jednej jame sa vyhnem a do troch vletím alebo slalomujem jak v autoškole ?
20ks 31Tr na Trnávke? ? čo to budú vypravovať nebodaj na 204,205,208 (kde riadne zaplačú) a zvyšné poradia 212?Tú 204 by som aj pochopil,ale ostatné využitie nevidím skôr si myslím,že je to zbytočný luxus...To je však môj názor ?
1. túto istú otázku som položil pred dvoma dňami v diskusii pri príspevku o 50-tich dodaných 31Tr, nenašiel sa nikto, kto by o nich niečo vedel...
2. podľa infa od istej pre mňa dosť dôveryhodnej osoby by rozdelenie vozov malo byt nasledovné:
Hroboňka - 50x31Tr, 15x30TrDG + zvyšné 25Tr(koľko ich bude, je dnes veľmi otázne)
Trnávka - 20x31Tr, 35x30Tr + zvyšné 14Tr/14TrM a 15TrM(opäť otázne, koľko a dokedy)
No konečne si napísal normálne to, čo sme sa ti snažili stále vysvetliť. Jurajov dvor využíva Karosy ako náhradu za odstavené vozidlá. Teda iba keď situácia dovolí tak zoberú voľnú Sorku (čo sa nestáva často), radšej je v ten deň na to poradie vypravená Karosa - či už je to delenka, solarisová linka alebo celodenka (z prevádzkových dôvodov to bolo momentálne takto jednoduchšie, len ty ako by si to celú dobu nechápal).
Garazovanie trolejbusov sa este zevraj bude uuplne menit teraz su tam hlavne aj preto ze je vo vyprave este vela starych trolejbusov a tie su na trnavke a na hrobonke trolejbusy neservisuje sor ale ŠKODA, ktora tam bude mat vraj svoju dielnu a robit ich udrzbu. Kam pojdu dalsie nove trolejbusy podla mna este ani DPB nevie poriadne ale myslim si ze zatial budu 30TrDG na trnavke kedze aj 6101 je tam odstavena. A 6830-6832 su tu uz davno myslim si ze nakolko je teraz uz aj vacsi pocet klbov ako sa dava do premavky tak sa s ich zaradenim neponahlaju lebo aj tak by asi stali vo vozovni. Az ked podla mna pridu vsetky trolejbusy uz aj opcne tak az potom sa bude riesit ich stále garazovanie a rozdelia sa nejako rozumne podla vypravy do trnavky a hrobonky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
trolejbus6207
2. podľa infa od istej pre mňa dosť dôveryhodnej osoby by rozdelenie vozov malo byt nasledovné:
Hroboňka - 50x31Tr, 15x30TrDG + zvyšné 25Tr(koľko ich bude, je dnes veľmi otázne)
Trnávka - 20x31Tr, 35x30Tr + zvyšné 14Tr/14TrM a 15TrM(opäť otázne, koľko a dokedy)