Patrik, je mi jasné, že tým narážaš na mňa. Ale ja som nikdy nepovedal, že nové vozy tu nie sú potrebné. Práve naopak si myslím, že 50 kĺbových autobusov je málo. Nikdy som ani nepovedal, že všetky vozy majú ísť do Juráku a ani si to nemyslím. Ja som hovoril niečo iné. Ak Trnávka má len nové autobusy, Jurák má momentálne 49 viac ako 20 ročných KAROS, Petržalka má momentálne 6 IKARUSOV, ktoré sú podľa Vás vhodné na vyradenie (ja to posúdiť neviem, lebo nimi nejazdím, ale verím Vám), a ďalších 12 vozidiel je požičaných, tak je jasné, že nové vozy potrebujú Jurák a Petržalka. Samozrejme nie je normálny stav, že je naraz v jednej vozovni odstavených 12 SOROV, ako ich dovčera mala Trnávka. A že treba to riešiť aj požičaním si autoubsov z iných vozovní, takže nič proti tomu nemám.
Možno ťa šokujem, ale myslím si, že Jurák už má dosť SOROV. Ale sú vypravované katastrofálne. Je ich 8 na špičkových poradiach, zato na najmenej 3 celodenkách je KAROSA (vo výprave na stránke chýbajú niektoré poradia). A to normálne nie je! A ako keby niekto zakázal dávať na 5 poradie linky 78 iný SOR, ako 2209 a 2210. Nie je podľa mňa nornálne ani to, že Jurák na linkách 63, 78, 88 a 96 má 22 celodenných poradí, nízkopodlažných autobusov má momentálne 36 (odrátajúc 6 odstavených) a napriek tomu na celodenkách sú vo veľkom KAROSZ a SORY vo veľkom na špičkových. Potom KAROSY boli nahradené SORMI nie tam, kde byť nahradené mali, ale tam, kde KAROSY mali zostať. Ale uznávam, že to nie je chyba vedenia DP, ale samotnej vozovne Jurajov dvor.
Samozrejme nič nenamietam ani proti SOROM na linke 96.
Dobre ranko vsem, hlasim prestroj elin v Raci - smer Raca, na Detvianskej je na cele 7937 (zrejme pokazena) a za nou sa uz nakopilo dalsich 5-6 suprav, ja som cca o 8.26 vystupil medzi Hybesovou smer Detvianska z 7785+7786 na 3ke. Nez som prisiel do prace cca 8.38 (pesibusom) stale to stalo..
Urcite sa nieco vyradi aj z kinderiek, v maji maju prichadzat opcne Urbanway , v juni 5 ks Solarištekov a august pomoze ako inak problematickemu septembru s klbakmi ?
Nevedel som, ze kinderka su zapozicane. Myslel som, ze zostanu v Trnavke nadobro. Dufam, ze ich neodstavia zase ked Trnavka vyriesi ich problemy z vypravou (predpokladam ze v Auguste, po dodavke 25 ks NB 18?) ?
Cedule ZV sa dávajú ako marketingový ťah na zvýšenú alebo zníženú kapacitu vo výprave. Tieto finty sa robia už asi dva roky, ak nie viac.
Ako napísal Petto podo mnou, chýbajú kĺbaky (stále sa odstavujú ďalšie a ND sa nekúpia lebo "DPB má tento rok o 3 mil. menšiu dotáciu ako vlani..") a tak si prvá dopravná požičiava od koho môže také vozy, aké daná prevádzka poskytne. Petržalka venovala na bratskú výpomoc ikarusy 4111 a 2021 a kinderká 3503, 4, 7 a 8. Do konca týždňa to ešte bude vtipné...
"Poľnohospodárskej technike" na 1.DP sa nekupuju udajne nahradne diely, tak Trnávka "láta" výpravu čím sa dá - ved zisk treba dosiahnut aj v roku 2015 nie ? ?
Keby si si prečítal nižšie tak išlo o záložáky ? ešte som skoro odpadol keď som zazrel na L93 kinderko???Ceduľu ZV som nevidel takže bolo skutočne na poradí?! ? tuším nám tá nová "poľnohospodárska technika" nejako nepracuje ako by mala ☺ ?
Nooo ja som ho míňal na výjazde na diaľnicu +- mohlo byť niečo málo po 19tej ? viem,že to bol krátky Ikarus,v tej rýchlosti som nezaregistroval číslo vozu ?
Tak keď máme totálne na h... adresy,ktoré nám pošle ten excelentný dispečing z Banskej Bystrice,tak to inak nejde ? keď musím tak idem aj ja jak Schummacher,ale iba tam kde si to môžem dovoliť...Vieš jak myšička sem,myšička tam a hneď som od Trnka pri Sokolskej ? ale väčšinou mám na háku,idem predpisovo a nikam sa neponáhľam,som platený od hodiny,nie od roboty.
Ale aby som to tu nezahlcoval blbosťami,tak pridám,že ZV (asi) 4117 hradil L20...Stretnuté na Lipského cca 18:55 smer Tesco Lamač
Juraj76
Možno ťa šokujem, ale myslím si, že Jurák už má dosť SOROV. Ale sú vypravované katastrofálne. Je ich 8 na špičkových poradiach, zato na najmenej 3 celodenkách je KAROSA (vo výprave na stránke chýbajú niektoré poradia). A to normálne nie je! A ako keby niekto zakázal dávať na 5 poradie linky 78 iný SOR, ako 2209 a 2210. Nie je podľa mňa nornálne ani to, že Jurák na linkách 63, 78, 88 a 96 má 22 celodenných poradí, nízkopodlažných autobusov má momentálne 36 (odrátajúc 6 odstavených) a napriek tomu na celodenkách sú vo veľkom KAROSZ a SORY vo veľkom na špičkových. Potom KAROSY boli nahradené SORMI nie tam, kde byť nahradené mali, ale tam, kde KAROSY mali zostať. Ale uznávam, že to nie je chyba vedenia DP, ale samotnej vozovne Jurajov dvor.
Samozrejme nič nenamietam ani proti SOROM na linke 96.