Reply on: patrik24 #153319:
Patrik, je mi jasné, že tým narážaš na mňa. Ale ja som nikdy nepovedal, že nové vozy tu nie sú potrebné. Práve naopak si myslím, že 50 kĺbových autobusov je málo. Nikdy som ani nepovedal, že všetky vozy majú ísť do Juráku a ani si to nemyslím. Ja som hovoril niečo iné. Ak Trnávka má len nové autobusy, Jurák má momentálne 49 viac ako 20 ročných KAROS, Petržalka má momentálne 6 IKARUSOV, ktoré sú podľa Vás vhodné na vyradenie (ja to posúdiť neviem, lebo nimi nejazdím, ale verím Vám), a ďalších 12 vozidiel je požičaných, tak je jasné, že nové vozy potrebujú Jurák a Petržalka. Samozrejme nie je normálny stav, že je naraz v jednej vozovni odstavených 12 SOROV, ako ich dovčera mala Trnávka. A že treba to riešiť aj požičaním si autoubsov z iných vozovní, takže nič proti tomu nemám.Možno ťa šokujem, ale myslím si, že Jurák už má dosť SOROV. Ale sú vypravované katastrofálne. Je ich 8 na špičkových poradiach, zato na najmenej 3 celodenkách je KAROSA (vo výprave na stránke chýbajú niektoré poradia). A to normálne nie je! A ako keby niekto zakázal dávať na 5 poradie linky 78 iný SOR, ako 2209 a 2210. Nie je podľa mňa nornálne ani to, že Jurák na linkách 63, 78, 88 a 96 má 22 celodenných poradí, nízkopodlažných autobusov má momentálne 36 (odrátajúc 6 odstavených) a napriek tomu na celodenkách sú vo veľkom KAROSZ a SORY vo veľkom na špičkových. Potom KAROSY boli nahradené SORMI nie tam, kde byť nahradené mali, ale tam, kde KAROSY mali zostať. Ale uznávam, že to nie je chyba vedenia DP, ale samotnej vozovne Jurajov dvor.
Samozrejme nič nenamietam ani proti SOROM na linke 96.
Jezo