Aj na nových trolejbusoch pekne vidno ako ich "čistia", zvonku ich občas vyčistia keď majú náladu (žiaľ v poslednom čase ju moc nemávajú :D), niektoré plochy v interiéri ale neboli dotknuté ešte ani raz od dodania...
Ja nehadzem vynu na sor. Ja som si to uz davno vsimol ze to blbne vo vsetkych novych kde je tento typ buse systemu. Ale DPB ked som pisal email ze preco to hlasenie akusticke tak odchadza v tych novych trolejbusoch kedze s nimi chodim najviac a vsimam si to tak mi po mesiaci odpisali ze uznavaju ze od zaciatku prevadzky v novych trolejbusoch je problem s tymto systemom avsak vyrobca pomaly ale isto pracuje na jeho napraveni tak ako je to uz v prvej serii 6802-09 v tych funguje akusticke hlasenie perfektne a hlasno hlavne. Je ho pocut skvelo ako v starych 15TrM. A tak by to malo vraj byt vo vsetkych postupne.
Ja som zase v 4247 ešte nepočul ani raz hlásenie zastávok. Ale to DPB nevysvetlíš, ide o ultramoderné bezchybné autobusy so 100% výkonom. Inak niektorých nových vozoch sa v interiéry kvalitne usádza prach, a to budú tvrdiť, že vozidla pravidelne upratujú a čistia.
Vidím že nové Sory naozaj fungujú bez problémov ako vravelo DPB ráno mi taktiež došla 2214 na 96-ke Vpredu SLUŽOBNÁ JAZDA a prvý bočný displey 96 smer prokofievová prito išla smer Letisko nastúpil som a vnútri zástavky že prokofievová a smer letisko ale nič nehlásilo ani sa neprepínalo a zadný bočný transparent úplne čistý. Takže informačné systémi asi nemajú radi SOR.
Išiel som okolo keď už bolo po akcii záchranných zložiek,akurát odtiahli auto na za priecestie a 7935+7936 pripravovali dispečeri na odchod z miesta nehody? inakten vodič auta musel byť asi slepý keď nevidel tu elinu ? celá ľavá strana auta totálne zdemolovaná čiže jej musel vbehhnúť do dráhy bez rozmýšľania ? vodič auta skončil na Kramároch a cestujúci neviem či boli zranení
Andy