Nie, tá hovorí len o polepe okien električiek a trolejbusov. O ničom inom neviem. To, že sa nelepia reklamy na predok bola podmienka DPB, ktorá začala platiť v roku 2018 dodatkom v zmluve s Bigmediou... Na jednu stranu súhlasím, že vpredu by nemal byť žiadny text, logo ani vyrušujúca grafika, každopádne, ak by bolo čelo jednofarebné a farebne zladené s reklamou, myslím že by to nikomu neprekážalo.
Áno, škoda, že prestali lepiť predky, lebo potom to robí dosť zlý dojem aj z reklamy, ktorá môže byť inak celkom vydarená. Napríklad mne sa tá fialovú verzia vcelku páči.
ráno okolo 6:00 hod v obratisku v Ružinove stáli trolejári pri nejakej 29T na vnútornej koľaji obratiska(išiel som len okolo nestačil som si všimnúť ktorá) a svietili a obzerali si zberač.