Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Palo1987 #152555:
Chápem. Tak ale potom by stačila prípadná X6 po Molecovu.

Problém dostatok autobusov na NAD sa bude musieť nejako riešiť, uvidíme ako. Verím že sám DPB, mesto alebo Karlova Ves začnú túto otázku medializovať, keď bude aktuálna. Vždy si môže podnik prenajať nejakých 20 kĺbakov od spriaznenej firmy za "výhodnú" cenu..
Reply on: Mike #152548:
Hej len potom môžeme naozaj pomaly odstaviť 33, teda v špičke tam možno ostane jedno poradie na preklad zo 133. Len keď zoberiem do úvahy náhradu kapacity aspoň v nejakom rozumnom rozsahu linke 4, 5, 6 a 9, netuším, kde tie vozy vezmú, ale dobrá správa by bola, že na dlháče nebudú musieť ťahať trolejbusy ten jeden s prídavným dieselom sa hádam nájde. Len sa obávam, že keď budú stahovať kĺbové vozy s bežných liniek tak uvidíme opäť na 93 kinderko. Na 94 ani nehovorím tam ho sem tam vidím celkom bežne.
Reply on: mathre #152550:
31T ? Uz aj take sme objednali ? ?
Reply on: Palo1987 #152547:
No Dlhace maju dnes "vacsiu silu" ako spodok Karlovky tak nevidim dovod viest tam aj X5 aj X9.
Reply on: mathre #152550:
Vsak tu vraj budeme mat nejake obojsmerne vozy, nie?
Keby boli co k comu, tak mohli naplanovat tu vyluku az na dobu po dodani tak 4-5 kusov tych obojsmernych skodoviek.
Reply on: mathre #152550:
*30T
Problem by nastal keby nejaka z nich vyzadovala udrzbu vacsieho rozsahu a nebolo by ju mozne nijak prepravit do dielne. Nocne odstavovanie v Dubravke je skor dobre riesenie pre beznu prevadzku.
Reply on: Palo1987 #152547:
Teoreticky keby spravili nejakého kaliforňana v KV tak by tam mohli jazdiť 31T z Karlovky do Dúbravky, v noci by stáli hore v Dúbravke v obratisku a bola by tam strážna služba.
Reply on: Palo1987 #152547:
Ved spravit x5, x9 a (1)33 predlzit po Most SNP - a naucit vlky, aby si v meste pockali na "svoj" spoj podla smeru...
Reply on: Palo1987 #152547:
Karlovka sama osebe nepotrebuje nejaku extra kapacitu naviac oproti Dubravke. Ked to prezeniem tak ta kapacita ktora je potrebna na Damborskeho postaci po Nad Lúčkami, najväčší balík pristúpi na Segenrovej a Molecovej.
Počas viacerých víkendových výluk už úspešne fungoval model liniek náhradnej dopravy X5 (resp. X1 po starom) a 133.
Reply on: Petto #152546:
Ja osobne by som ponechal 33 tak ako je v podstate je ti jedno ci dolu prestupis na autobus alebo elektricku ak bude ako tak nahradena kapacita a 133 by som tahal v terajsom stave. A asi by bolo treba spravit dve nahradne linky a to x5 do Dubravky a x9 len po karlovku len je otazne kde vezmu vozy na to aby sa vytvoril aspon 2-3 minutovy preklad v spicke. Ono istym sposobom by x9 mohla nahradzat aj 133 ale dalsia cast Karlovky by bola potom citelne oslabena. Hlavny prestup bude musiet byt vytvoreny pri chatam sofer a druhy pod novym mostom. Otazka je ci bude obratisko pod novym mostom taku kapacitu vozov zvladat, potom je mozne este nieco tocit na zochovej.
Reply on: Mike #152544:
Otazne bude ci bude treba potom aj 33tku, nakolko aj tak sa dole presadne na planovanu celotyzdennu 133 alebo X5.
Reply on: e1 #152531:
Problém s neprispôsobivým cestujúcim s bicyklom (sedel za kĺbom, blokoval 4 sedadlá).
Reply on: Petto #152543:
Tak to bude ešte vtipné že od koho si budeme prenajímať vozy.., alebo aké linky sa zrušia ak sa to bude mať vyjazdiť s tými vozmi čo tu sú..
Reply on: Max #152540:
oblast Karlovky ma planovanu NAD na 1 rok pocas reko elekt.trate - mozno modernizacie ?
Reply on: Petto #152539:
Ešte že si dodal do zátvorky električku. Z Rače predsa chodia NP sory na 52 56 a tudomy na 65 ? No ale povedz, aká je to spravodlivosť že na linky 1-9 nie je vypravované žiadne NP vozidlo.. ❗ (Čoskoro bude až jedno) A na linky 20-199 až 399 vozidiel! ❗
Reply on: Petto #152539:
Tak - treba im tam zaviest trvalu NAD! 😃
Reply on: Mike #152538:
A čo taka spodna Karlovka prip. aj Raca , ti v zivote este ani nemali sancu ist NP vozidlom (elektrickou) , jedine ked chodi NAD a tych starsich ludi je tam tiez kopa ?
Reply on: Dezerter #152535:
V 21. storočí by malo byť nízkopodlažné vozidlo štandrad. Ale žiaľ v DPB sú stále aj vysokopodlažné vozidlá, preto mi príde logické že tie nízkopodlažné sú najprv na celodenkách a vysokopodlažné na delených - špičkových poradiach. Samozrejme že sú aj vyýnimky, občas ide vysokopodlažný voz na celodenke - 78, ale aj 93 či 95. A zasa nízkopodlažný voz môže ísť na špičke.. 21, 84. (kde aj chodí).

Imobilných a invalidov som uviedol preto, že ja ako zdravý človek nemám žiadny problém vybehnúť schodmi do vysokopodlažného autobusu. A ani tí pracujúci v strednom veku, alebo študenti v mladom veku, ktorí tvoria prevažnú väčšinu cestujúcich v 74, 75.. Ale vozíčkar alebo dôchodca o barliach už problém výjsť po schodoch má, takže pre nich je logické že sa bude požadovať NP vozidlo.

To porovnanie dĺžky vozidiel bolo iba ako príklad, že "spravodlivosť" medzi vozovňami nie je argument. Lebo Ty si uvádzal spravodlivosť podľa np vozidiel, ale ja si pre spravodlivosť môžem zvoliť iné kritérium - dĺžku vozidla, alebo dá sa to hodnotiť aj podľa veku a pod.. A tiež je logické podľa mňa že keď na J. Dvore je cng plnička tak všetky CNG vozidlá budú garážovať v J. Dvore.

Teraz zasa hovoríš o spravodlivosti NP podľa liniek. Ani to si nemyslím že je potrebné. Skôr by som povedal že majú byť pokryté NP vozidlami mestské časti, alebo vybrané smery. Lebo potom Tvojim argumentom by sme mohli hodnotiť aj trolejbusové linky, tie na rozdiel od autobusov, ktoré premávajú iba v špičke, tvoria základnú obslužnosť pre viacero území. A tam je aké rozloženie že 201, 202 iba NP vozidlá, ale 208 nič, 205 nič, 204 iba jedno.. .

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.