N37/11-1105 od 1:05 hod. (Bakošova -> HlSt) nepremával pre poruchu vozidla, prítomná pojazdná dielňa; s meškaním cca 15 min. ho nahradil NZV/1-1835, na ďalší odchod o 1:30 hod. zo stanice ho regulárne vystriedal prejazd zo SL3 (hrbatá SORka, čislo mi ušlo), následne od 2:30 do 3:30 hod. ho nahradil NZV/2-4233 a na posledné kolo sa úspešne vrátil pôvodný voz 1105.
Meškanie do 3 min. sa považuje za jazdu presne. Do 5 min je to stále ešte relatívne bežný a akceptovateľný stav. Na tie pomery, ktoré sú teraz v meste by som skôr povedal, že to je predchádzajúci spoj, ktorý mešká 15-17 min., alebo 27-29.
Košická doľava na trhovisko - 1 pruh. Trhovisko doľava na Saleziánov (Záhradnícku) - 1 pruh. Celá Záhradnícka - 1 pruh. Odbočenie doprava na zast. Krížna - 1 pruh. Odbočenie doprava zozast, Krížna na Krížnu ul. - 1 pruh. Až na Krížnej od križovatky s Legionárskou po ten lievik sú dva pruhy, ale autá tam už idú v jednom (v pravom), akurát busy idú do úplne poslednej chvíle v ľavom.
Ja som myslel trasu 68. Tá je okružná a na túto výluku dopláca najviac. Na tom krátkom dvojpruhovom úseku Krížnej pred lievikom si buspruh vytvárajú vodiči 68 sami ?
Včera som išiel kritickým úsekom z autobusovej stanice na Račianske mýto 40 minút pomaly spolu s autobusmi. Tam sú 2 pruhy na Karadžičovej, ďalej sa od Záhradníckej sprava na Karadžičovu pripája linka 68, opäť dosť miesta na vyhradené pruhy rovnako ako po zahnutí doprava na Krížnu, kde v pravom pruhu parkujú autá a nechávajú voľný len 1,5 pruh. Taktiež na Legionárskej sú 2 pruhy. Na ulici Mlynské nivy od výjazdu Slovak lines busov po Karadžičovu sú tiež dva pruhy. Všade by sa dali urobiť BUS pruhy, MHD a Slovak lines by jazdili bez meškaní a každý chuj v aute by si rozmyslel, či na druhý deň bude stáť tých 40 minút v kolóne, alebo pôjde 5 minút Slovak linesom, alebo MHD.