Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #158055:
Rovnako ako nehoda s babetou, ktorá tiež nemá EČV.
Reply on: S499.1023 #158050:
Ako sa potom napriklad riesi ich pripadna nehoda mimo mesta ? Ci standardne sa napise ECV ako interne cislo od dopravcu ? ?
Reply on: TomJ #158041:
Na zastávkach sú a tu a ani na dpb zatial nič...
Reply on: Petto #158049:
Nie, je to iba diera konkrétnej osoby v znalosti právnych predpisov.
Reply on: zavinacsk #158045:
Nikde v zákone sa nepíše, že trolejbus je závislý od dodávky elektrického prúdu z trolejového vedenia nad cestou. Trolejbusy podľa zákona nemusia mať tabuľky s EČV, pretože podľa predpisov majú iné EČV – inventárne číslo, pod ktorým sú evidované.
Z dôvodu neprejazdnosti cesty pri kupalisku Lamač linka 30,130 v tomto úseku stoja.
Reply on: zavinacsk #158045:
Nielen nové ale všetky trolejbusy v SR jazdia bez EČV, lebo sú dráhovými vozidlami. A týmito sú aj keď idú na pomocný pohon.
Reply on: zavinacsk #158045:
Nebude to dalsia z dier v zakone ? ?
Regiojet vyhral. Zlty vodici boli v presile.
Reply on: zakaznik #158046:
Vcera sa tam stalo to iste, akurat ze medzi vodicim 88 a 70, stalo sa cca 5 minut.
Aktualne sa pod mostom SNP vodic 1207 (88) a vodic Regiojetu sporia o to, kto z nich bude cuvat. Vsetko stoji.
Chcel by som poprosiť niekoho, kto sa v tom vyzná, o odpoveď...
Nové trolejbusy jazdia bez EČV, lebo podľa zákona sú tuším považované za dráhové vozidlá - sú závislé od dodávky elektrického prúdu z trolejového vedenia nad cestou, teda nad svojou dráhou. Čo ale v prípade, že sa od trolejového vedenia "odopnú" a jazdia na dieselový pohon rovnako ako bežný autobus, t.j. ako bežné vozidlo na ceste? Je na toto nejaká výnimka alebo ako to je? Vopred vďaka za odpoveď.
Reply on: TomJ #158041:
1.7. určite nie. Do 30.6. môžu účastníci konania podávať námietky voči vydanému kolaudačnému rozhodnutiu. A keby to čisto hypoteticky niekto podal 30.6. poštou, tak to môže prísť aj do pondelka 4.7. Takže ak by 4.7. (pracovný deň medzi víkendom a sviatkom) všetci potrební vrátane pána žumpára pracovali o 106, tak ten deň môžu rovno aj poslať list na DPB že kolaudačné rozhodnutie je právoplatné a účinné a môže sa začať jazdiť s cestujúcimi. A teda za úplne ideálnych podmienok by bola premávka spustená počas toho dňa 4.7. Ale všetci realisticky predpokladajú, že to sa nestane a bude to asi 6.7. alebo 7.7.
Reply on: Ttom #158024:
Problem je ze tvoja teoria o tom ze to "bolo naschval" nie je podlozena nicim. To sa potom tazko argumentuje, ked sa jedna strana zatne presvedcena o niecom na co nie je ziaden podklad.
Reply on: zavinacsk #158025:
Pevne verim ze to vyriesili vypovedou, toto fakt nie je normalne.
Na Legionárskej už dnes boli obojsmerne vylepené CP liniek 4 a 9 platné od 25.6., teda dva dni dopredu, čo môže popliesť cestujúcich. Rozdielov tam síce bude zrejme minimum, ale napríklad linka 9 nemala uvedené žiadne dojazdy do VJD, čo naznačuje, že zrejme budú všetky poradia robiť Krasňany.

Mimochodom, o spustení električiek do Petržalky je nejako ticho. Bude to teda toho 1.7. alebo ani srnka netuší?
4941 z L98 tukanec s autom pri Technopole smer Jasovska. Cesta neprejazdna od 8:30
Reply on: Jadran #158034:
Som rád, len neviem, prečo neposlali dlhoSORku stojacu na obratisku Pri kríži. Inak tá Karosa vyzerala byť v dobrom stave a lak bol na výbornú, bez irónie.
Reply on: TheFiftik107 #158037:
Tak práve odišla
Reply on: petoo #158029:
Potvrdzujem, je tu doteraz ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.