#5215> Včera ráno zrejme vypadla 5/3, nahradil ju ZV 7064.
Odpoludnia okolo pol piatej v smere do Rače vypadli za sebou dve trojky, podľa času by to mohli byť 3/2 a 3/8, alebo 3/8 a 3/3. Prvú nahrádzal opäť 7064, druhú 7706. Súčasne stál 2821 na 59 na Račianskej blízko zastávky Ursínyho a pred ním dielňa.
Darro: To ma byt akoze co? Preco by som nemohol pisat o kosiciach? Ked bude stranka o Kosiciach, tak budem pisat do kosic, ale ked nie je tak co mam robit? Aj tak som za tu posratu spravu zaplatil 15sk... Lebo som zabudol ze som pripojeny ked som pisal tu blbost... A kedze uz neide na wapdispecerovi cache, tak to bolo posledny raz, co som tuto sluzbu vyuzil (teda ak by sa to zmenilo, tak by som to zasa zacal pouzivat...:)
Zaujímalo by ma, ako zostavuje dpb harmonogram odchodov autobusových liniek z konečnej zastávky Ovsište (Petržalka)!!??
Porovnajme spolu odchody dvoch liniek (83 a 84)
s tým istým smerom jazdy do mesta (približne rovnaká trasa)od 7.00 do 8.00 hod ráno (v čase, keď najviac ľudí cestuje do práce!!!) z východzej zastávky Ovšiste:
83: 03, 12, 21, 30, 39, 48, 57
84: 04, 12, 20, 28, 36, 44, 52
Všimnime si rovnaký odchod obidvoch autobusov
(a veru aj jediných dvoch autobusov na tento smer) v čase do tej pol ôsmej. Takže, ak sa chcete okolo siedmej dostať napríklad k „prezidentskému palácu“, tak musíte byť na zastávke v predstihu, alebo veľmi presne, lebo inak vám ujdú obidve linky a môžete čakať ďalších 10 minút, než pôjdu obidve zas ako dvojičky svorne v rovnakom čase zo zastávky!!!
Takže tu je moja skromná prosba: nedalo by sa posunúť odchod napr. linky 84 tak o 4-5 minút, aby rozostupy medzi odchodmi týchto dvoch liniek boli po 5 minútach a nie naraz v rovnakom čase? Zabezpečili by ste tým plynulý odchod do práce ľuďom odchádzajúcim z Ovsišťa smerom do mesta po siedmej hodine rannej. Za pochopenie a o snahu nápravy vopred veľmi pekne ďakujem. Obyvateľka Ovsišťa.
frenky #5192 > 7720 mas na linke 2, aj na linke 8 a mensi preklep mas na linke 6 - predpokladam, ze 7795-94 = 7793-94
Streda dala zabrat, spojil som to i s prispevkami od frenkyho a TeBeCe, kde doplnim iba linku po pripade poradie:
1) Prva VYKOLAJ na Florianskom namesti sa podaril okolo 8:30 h. a to nejakej K2 na linke 3/2, nahradil ho neskor 7068
2) VYKOLAJ vozidla 7068 na linke 3/2:
- sa stala opat na Florianskom nam. v smere z Vazovovej o cca 11:05 h. Vsetky elektricky v smere k Technickej univerzite boli docasne presmerovane. Napriklad linka 5 isla cez Spitalsku, Jesenskeho, Novy most a od PKO sa napojila na svoju trasu
Dnes mimoriadbe zacnem casmi:
- cca 7:30 h. - vypadol na linke 5/?? 7933-34 #5181, ale zial nepodarilo sa mi zistit poradie a tak ani nahradu
- 7:30 h. - docasne vypadol 2514 na 83/7
- pred 8. h. - vynechal prichod do Dubravky autobus na linke 83/13, v popoludnajsej spicke isiel 2909 ( mal ist aj povodne )
- o cca 8:47 h. - docasne vypadol 1100 na linke 20/1
- okolo 9:15 h. - vypadol 7807-08 na linke 12/8 #5201, do popoludnaj spicky sa vratil
- pred 10. h. - docasne vypadol 7817-18 na linke 1/3, neskor ho nahradil ZV 7706
- po 10. h. - na linke 3/3 ZV 7058
- 10:25 h. - na linku 14/3 mala vyjazd 7111
- 10:30 h. - do vozovne prisla 7073 z linky 11/
- cca o 11. h. - vozidlo 7955-56 prislo do vozovne z linky 5/4 asi pre poruchu ( isiel po Vinohrady a potom do Dubravky prisiel ako nahrada 7907-08
- okolo 11:15 h. - docasne vypadol 7751-52 na linke 1/2 pravdepodbne pre poruchu zberaca ( bol na hribikoch a vrchari pracovali na prednom zberaci )
- okolo 12. h. - sa stalo na elektrickach v useku Molecova - Botanicka zahrada cca 25 min. ( asi nebola stava
- o cca 12:30 h. - vypadol 7805-06 na linke 1/6, neskor ho nahradil ZV 7706 a napokon 7789-90
- okolo 15. h. - vypadol 2945 na linke 83/5, dlhe kola nebol nicim nahradeny az vo vecernych hodinach ho nahradil 2810, ktory mal predtym jazdu na linke 83/11
- okolo 15. h. . stali elektricky niekde v useku Vazovova - Komisarky asi 25 az 30 minut ( ako dokaz je niekolko elektriciek linky 5, ktore prisli v kratkom casovom slede po sebe do Dubravky o 16. h. )
- cca o 15. h. - vypadol 7729-30 na linke 5/1, neskor ho nahradil 7915-16
- o 15:02 h. - 1004 vynechal len jazdu z Dubravky na linke 20/2
- o 15:54 h. - pre mensiu poruchu docasne vypadol 2944 na linke 83/3
- okolo 16. h. - vypadol 7935-36 na linke 5/3, neskor ho nahradil 7941-42
- o 16:42 h. - 7904-03 odisiel do vozovne z linky 5/15 ( pripadnu nahradu neviem, kedze v pp. spicke je tato linka v Dubr. iba jeden krat )
Este vyprava podla poradia + pomohol aj frenky:
1: 7795-96, 7751-52, 7817-18, 7765-66, 7801-02, 7805-06, 7767-68, 7813-14, S 7819-20, 7763-64, 7769-70
M: ZV 7706/3 a 6, 7789-90/6
3: doplnenie frenkyho a nie je podla poradia - ZV 7058, 7068, 7071, 7077
5: 7729-30, 7931-32, 7935-36, 7955-56, 7946-45, 7909-10, 7843-44, 7949-50, 7839-40, 7917-18, S 7921-22, 7725-26, 7905-06, 7911-12, 7904-03 + 7933-34, ale neviem poradie
M: 7907-08/4, 7915-16/1, 7941-42/3
9: dopl. frenkyho, ale nie je podla poradia - 7602-10, 7919-20, 7947-48
11: dopl. frenkyho, ale nie je podla poradia - 7062, 7063, 7073 ( isiel do vozovne ), 7078, 7106
12: 7777-78, 7779-80, 7761-62, 7759-60, 7749-50, 7821-22, S 7775-76, 7807-08
20: 1100, 1004, N 1015, 1007, 1008
22: 1123, 1062, 1066
27: 1023, S 1128, 1015, VW 1313, VWv 1820
34: 2819, 2825, 2809, 2818, 2830, 2303, S 2939, 2940
35: 3515, S 3508
83: 2811, 2813, 2944, 2203, 2945, 2804, 2514, 2820, S N 2814, 2404, 2810, 2401, 2909n
M: 2810/5
380: 1510
382: 1111
504: 1806
Len taka mala infoska 4209 stoji odstavena na F-ku v 4.DPA posledny tyzden, dva dni z otvorenym poklopom a potom sa asi niekto zlutoval a zavrel ho. Dnes som pocul take zlate drby na veduceho 4.DPA ze som sa skoro ustal. A este nieco 4207 tiez odstavena, ale 4809 v premavke a dnes na 93 v 100% stave.
Prec s I-435 to su crepy ja ich nemam rad, malo miesta na sedenie ked sedim som jak sardinka v konzerve. Mam rad Karosy741(aj ked skoro jediny) dufam ze aj mne sa daaka ujde ked budem zacinat v 4.DPA . 2812 no ked uz ju tak dali do kopi tak jej mohli uz aj domalovat ten cerveny pas na maske, to je sila ked ho komplet zgeneruju a taky detail tam uz nedaju.
Trosku sa do toho zapojim: Myslim si, ze hlavnym dovodom, preco Petrzalka nedostane z Ikarusov 435 uz nic je to, kolko ich je tam odstavenych. Keby sa hociakemu Petrzalskemu vozu stalo to, co 2812ke, neviem ci by ten voz uz niekedy vysiel z vozovne (hoci poistovna skodu na 2812 zaplatila). Staci sa len pozriet na 4802... Ikarusy 435 su vo vseobecnosti v najhorsom stave v Petrzalke, preto plne suhlasim so systemom preradovania vozov, aky tu je. Ked si nevedia opravit ani vozy, co tam maju, naco by mali dostat nove... - a to nie je len moj nazor...
Tu je dokaz ze aj do 4.DPA treba dalsie vozidla, 4819 dnes jazdila na linke c.92/2 a vecer po skonceni sluzby isla jazdit este na 94/1. SEM TREBA VOZI A NIE TAM KDE ICH MAJU TERAZ DOST!
Darro (WAP): ono skor by bolo logickejsie do jednej DP napchat vsetky (v)rakosy, bez ohladu na to ci su po GO alebo plynove alebo proste vrakosy (a jasne ze bez ohladu na to ci su dlhe alebo kratke, vyhoda je zrejma hlavne pri plynakoch, kde by malo vyznam postavit v dotknutej vozovni plnicku), do druhej serble 4x5 (detto kratke aj dlhe), a do tretej asi TAMy so starymi ikarusmi 28x. no na do 3. DP by asi ostali SORy :-)) (tie su iba v kratkom prevedeni:-))
vyhody: koncentracia rovnakych vozidiel v jednej DP a tym padom staci aby nahradne diely pre tento typ vozidla vzdy drzala iba jedna DP, rovnako aj co sa tyka vybavenia na udrzbu a technickeho personalu. Nevyhody: rozny pocet vozidiel jednotlivych typov by neumoznil rovnomerne rozlozenie vozidiel medzi jednotlive vozovne, rovnako by bol problem pri obnove vozoveho parku, hlavne pri doplnani vyradenych vozidiel....
Si: Toto uz aj mna napadlo, ze v kazdej vozovni ine druhy vozov, napr.: 2.DPA-Karosy741CNG, 1.DPA-Ikarusy435, 4.DPA-TAMBUS272, IKARUS283, KAROSA741(GO).
Darro (WAP): to je vecou pohladu, ja by som im radsej na 4tu kolonu podhodil serbel435 a (v)rakosy nechal na 2. DP. (a ono by to nebolo vprincipe ani od veci, nastahovat vsetky (v)rakosy do jednej prevadzky, serble do druhej a tak... malo by to vyhody hlavne pri udrzbe:-))
No jasne! To sa dalo cakat ze 1.DPA bude dostavat vsetky nove IKARUSY435 niekto si to zas pekne hore vybavil. A do 4.DPA len odpad nahadzat ako vzdy, tak to aj vyzeralo ked prisla 2207 ani stredove zrkadlo do vozu tam nenechali zmrdi!!! Vsetko pobrali a len rozbyte zrkadlo tam dali a male zrkadlo aby sa nepovedalo. Bodaj by im v 2.DPA vybuchol daaky CNGacik.
Vsetci, co ste sa pytali na schodzu: Kedze som podobne ako ostatni iba radovym clenom KPMHaRD, o schodzi zvacsa neviem o nic viac ako ostatni. Informacie by mal zverejnovat Miso Milata na klub.imhd.sk, v pripade otazok mu poslite mail (je uvedeny na tom webe) alebo mu zavolajte na 0908747383
Inak, aby sa stale nehovorilo, ze nejaku novinku na web pridavam, iba ked sa stane nieco zle, tak som chcel tentoraz pochvalit DPB, ze tu zimu ako-tak zvladol, ale teraz citam ako Frenky cestoval do skoly a uz ten dojem nemam... A to nehovorim, ze sa v noci pokazili 2 z troch T3-sneznych pluhov (8434 a na 8435ke odpadla radlica - tak sme to predcasne o tretej podoprete vyhybkovym zelezom odviezli do vozovne)