Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ibiza #162126:
Ak raz je oznamene ze tie spoje budu jazdit, tak maju jazdit. Su zverejnene cestovne poriadky a s tymi spojmi mozu cestovat aj ludia ktori necestuju na cintorin. Zrusit ich premavku len tak z hodiny na hodinu aby sme usetrili 5 a pol vozokilometra by bol nezmysel. DPB sa zachoval absolutne spravne.
Reply on: TeBeCe #162123:
Toto nie je dostatočný dôvod na odvolanie generála?? Inteligentný DP by okamžite zareagoval na danú situáciu.
Reply on: TeBeCe #162123:
Kvôli vetru?
Cintoriny zatvorene, ale posilovka na ne premava...
93/3n - 4910
4240 na 93/8 - o 14:10 vypadol na zast. Hodžovo námestie v smere do Petržalky pre opakovaný neúspech pri zatváraní posledného krídla dverí.
Na Dolné hony bol výpadok napájania a prestoj tbusov. Ale neviem kde presne ani na ako dlho.
Kollárko smer k Mariánskej nehoda tbusu a dvoch os áut, asi treba rátať so zdržaním, nehoda už je tak polhodinu stará.....
Reply on: TeBeCe #162117:
Aj zopár rozpadnutých alebo zavarených dilatácií po meste.
Reply on: N/A #162116:
A este aj horny triangel na Vazovovej.
Reply on: TeBeCe #162115:
A ešte sa ide robiť 100 metrov trate pred zastávkou Odborárske námestie (pri pumpe) - tam kde bola výhybka a kríženie nedokončenej spojky od Floriána.
Reply on: N/A #162113:
Okrem toho sa podla zmluv bude coskoro rekonstruovat aj triangel na Kriznej, priecestie Pionierska a Bajkalska/Vajnorska.
trolejbusové ZV na 29. augusta 6113
nejako nám ráno nefungovali tabule s odchodmi na zastávkach, asi to bolo celoplošné? na Zochovej a Kollárku určite nešli, ukazovali len dátum a čas......
Reply on: Viko #162111:
Bude sa meniť zjazdová výhybka pred zastávkou a posledné pôvodné kríženie.
Reply on: volod #162107:
Včera lepili nový dočasný priechod na Kamennom o pár metrov bližšie križovatke, takže zrejme sa práce posunú aj týmto smerom.
2232 -88/7 na zastavke Jungmannova v spolocnosti sanitky, policie a prisiel aj dispecing
Reply on: x8x@post.sk #162103:
Ono zase čo som počul od bývalého kolegu (už jazdí v BEÚSe),tak 10,5m SORky sú dosť zlé (to čo spomínal Mike),takže možno to nebola až tak veľká vina vodiča,ale vylágrovaného vozidla...Nechcem si nikoho zastávať,ale sám viem,čo je jazdiť na ,,cukríku"a na totálnej haraburde,ktorá by si zaslúžila buď poriadny servís jak sa patrí alebo rovno vrakovisko ? a ďalšia vec je aj to,aký máš deň...Mne osobne nerobí problém plynulé jazdenie (rozbiehanie,brzdenie, a plynulé kvaltovanie),ale mám tiež svoje chviľky,kedy mi trochu "ujde" a zle uvoľním spojku,silnejšie šľapnem na brzdu alebo prudšie zalomím volantom pri odbočovaní...Vozím tiež ľudí a snažím sa jazdiť plynule a bezpečne lenže po tretej 12ke za sebou si vieš predstaviť jak sa mi darí...A šoférovanie nie je jediná moja pracovná náplň (zdvíham,prekladám,nosím,píšem,telefonujem a riešim problémy,takže pracujem aj hlavou)...
Reply on: x8x@post.sk #162103:
Jazdný štýl nekomentujem, jednak je to každého subj. názor, jednak ak bol príliš nebezpečný, mohol si s kľudom angličana okamžite volať na dispečing (osobne som tak v živote spravil asi dva razy) a jednak neviem, či tak išiel celú jazdu, alebo len občas, ... , to už je na tvojom posúdení, neviem, nebol som v danom spoji.
Ovšem, čo sa týka zastavovania druhými dverami pri označníku, toto viem pochopiť v daných končinách a predpokladám, že dôvod poznáš.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.