Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: JamaVOku #163223:
Veď čítam. Hádam nerobili chrono od stola ,ale reálne to niekto vyjazdil a zapracoval do grafikonu.
Reply on: david1 #163221:
Citaj s porozumenim, nevyjazditelna chronometraz.
Reply on: Valec #163218:
ako rozlisis z dat v palubaku to ci iba vetral alebo realne tak dlho aj nakladal a vykladal substrat ? 🙂
Reply on: JamaVOku #163219:
Tých 7-8 min. na L4 bolo vďaka čomu? Kde to vznikalo?
Reply on: Coyoti #163210:
"Cestujúci ma byť včas pripravený na nástup do vozidla."

Zabudol si dodať, že v čase odchodu. Žiadne dve minúty vopred pred príchodom.
Reply on: david1 #163216:
Po reko Spitalskej sa jazdne doby vyrazne natiahli, pretoze v stave predtym boli katastrofalne nevyjazditelne (na takej L4 nebol problem meskat 7-8 minut), ale dopadlo to tak, ze sme sa dostali do opacneho extremu.
Reply on: si #163215:
Ak každý druhý voz odchádza skôr alebo vetrá 40 sek na zastávke, tak to vidno z tých dát musí byť.
Reply on: si #163215:
Na to sa robievali chronometrážne jazdy bez grafikonu - neviem, ako je to dnes.
Reply on: Mike #163209:
Po reko Špitálskej to čo tvrdíš rozhodne neplatí.
Reply on: Mike #163209:
ale podla coho vedia prehodnotit ze mozu jazdnu dobu v grafikone skratit ? ved ak vsetcia dodrziavaju predpis a nejdu skor (ale miesto toho sa v usekoch vlecu, vetraju v zastavkach a pustaju volno na semaforoch), tak v datach z palubaku to velmi jednoznacne vidno nebude....
Vrakosa 2641 zamrzla na zastávke Nevädzová smer Petržalka
Reply on: Coyoti #163211:
Vacsina mobilov sa aktualizuje zo siete operatora, takze ma velmi presny cas.
Reply on: Coyoti #163210:
O ziadnom dobiehani tu nebola rec. A to kedy prides na zastavku nie je vzdy uplne pod tvojou kontrolou.
Reply on: ZuzanaHr #163184:
Podľa ktorého satelitu si nastavovala?
Možno DPB nepoužíva ten tvoj obľúbený satelit 😃
Reply on: 810zssk #163207:
Cestujúci ma byť včas pripravený na nástup do vozidla.Žiadne dobiehanie za autobusom by nemalo byť.Ano aspoň dve minúty pred príchodom spoja nikoho nezabije byť skôr na zastávke.A keď hovoríme o časoch zo zastávky na zastávku myslím že 80% liniek ma tieto časy poddimenzované skor ako opacne.Totizto grafikonisti často krát sedia v kancelárii pri stole a robia grafikou bez toho aby poznali v praxi terén a napr.semafory atď.
Reply on: si #163206:
U elektriciek sa jazdné doby prehodnocuju pri každej väčšej zmene cp, teda pri väčších vylukach, ich ukoceniach, alebo bezne aj počas roka priebežne. U autobusov je to pri väčšine liniek tak raz za 15-20 rokov ak nie viac.
Reply on: Coyoti #163204:
Ale vsak to je na dobrovolnosti vodica - ja poznam kvantum takych, co kludne vetraju na zastavke aj minutu (ak maju nadbeh ci vedia, ze dalsi usek zvladnu rychlo) a ked stlaci kombik tak ani keby prislo stado matiek s kocikom by neotvoril. 😉

A ako som uviedol hore moze sa stat, ze caka na dobiehajucich prave preto, ze napriklad dalsi usek trate zvladne za 3 minuty a CP mu dava 5 minut 🙂
Reply on: si #163206:
Ja si tiez (v bratislavskych podmienkach) "davam pozor" a chodim skor, ale nemalo by to byt nutne.
Reply on: 810zssk #163205:
v noci alebo pri linkach kde mam interval 30 min - hodinu si dam radsje pozor aby som na zastavke bol o par (2) minut skor, v pripade dennych liniek ktore chodia v hustom intervale mi to je viac-menej jedno a skor ma naserie slimak ktory ide s 10 minutovym meskanim a uz ho stihol dobehnut aj dalsi spoj danej linky (ale nikto ho za to sankcionovat nebude pretoze nic neporusil) ako niekto kto ide aj mierne v predstihu...

PS: celkom by ma inac zaujimalo ako sa upravuju chronometraze, predlzenie jazdnych dob je vcelku jasne, ale ked je zakazane ist v predstihu, ako sa da vobec vyhodnotit na zaklade dat z palubakov ze sa dana trasa da prejst rychlejsie ?
Reply on: Infinity #163203:
To uz je vecou toho ako je palubak naprogramovany, ake ma kontrolne mechanizmy a do akej miery existuje napr. kontrola v terene. Napriklad na novych palubakoch ktore aktivne pracuju s GPS polohou a maju nadefinovane polohy zastavok je najmenej doprogramovat funkciu ktora v pripade manualneho prelistovania zastavky v prilis velkej vzdialenosti od jej polohy vygeneruje upozornenie ktore sa nasledne pri kontrole zobrazi.

Hlavne ako hovorim, su prevadzky kde sa predcasne odchody netoleruju a funguje to. Tak asi sa to ocividne da. Napokon medzi kontrolou ci vodic neodisiel dve minuty predcasne a kontrolou ci neodisiel minutu predcasne nie je ziaden principialny rozdiel.

Ale uz sme trochu OT na dispecerske.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.