Skúšal, či to vrčí len tak, alebo či to tým vrčaním vyrobí aj nejakú tú elektriku...
Podľa toho že to šlo, usúdil, že to tým vrčaním generuje v generátore...
?
Až tak úplne pravidelne nie, ja tými dojazdami chodím dosť často a vždy keď som išiel 210 z hl. stanice tak išla pod drôtmi normálne. A dvakrát som išiel aj dojazdovou 210 od Nového SND (cez Nivy) a aj tam si vodiči išli nahodiť zberače. A dokonca aj ZV od Mamuta keď vídavam na dojazde, tak ide ako tbus so zberačmi na vedení.
Ale občas (zriedka) to, čo popisuješ vidím aj ja. A zriedka, ale stáva sa, aj to, že keď na degeši vypadnú zberače, tak nahodí pomocný pohon a na konečnú pokračuje na diesel (ak to nie je dokopca a konečná je relatívne blízko.
2863 do dielne... ešte dnes; štvrté dvere držia zatvorené len zo vzájomnej lásky ich krídel a správanie prevodovky neopíšu ani iracionálne čísla, ani hebrejčina... grcať.
To sú vozidlá na službách, ktoré začínajú večer a potom robia nočné spoje (konkrétne N61) až do rána a končia okolo 4:30 - 5tej +-. V prevažnej väčšine prípadov tam chodia tedomy, alebo sory nb12, teda nízkopodlažné vozidlá. Ale čisto hypoteticky sa tam môže objaviť aj niečo nenízkopodlažné, napr. kĺbová karosa ... (Keďže sú noci, kedy je N61 kĺbová).
Keď si pozrieš CP z Rače tak podvečer idú dva po vozovňu a plynulo na nich nadviaže nový voz. Predpokladám že pokračuje ako nočák alebo služobák. Čakajú sa na zastávke J.Dvor a umožnujú prestup.
Podobne funguje aj L51. Posledné tri kolá robí nový voz a pokračuje na SL3.
Mám jednu otázku, ohľadne linky č. 65. Podľa CP platného od 12. 3. (ale aj podľa terajšieho), cez víkendy jazdia celý deň nízkopodlažné vozidlá, ale večer sa tam zrazu objavia rovno 2 "nenízkopodlažné vozidlá". Predpokladám, že to nie je chyba. Ale prečo je to tak? Zdá sa mi to dosť divné. Ďakujem za vysvetlenie. ?