Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
All> Ludia prosim vas, uz dost, nechajte to plavat. ? ?
Reply on: Sommelier #44512:
Prečo by sa mal rozprávať o cene jabĺk? Však hovorím o informáciach týkajúcich sa jazdy, ktoré cestujúcemu pomôžu... Taká incheba nie je nič zložité, minule som išiel 88kou, na Nivách sa niekto pýtal (5 sekúnd) ako sa tam dostane, vodič povedal odpoveď v priebehu ďalších 5 sekúnd a bolo vybavené, obaja boli spokojní. Tak aké zdržovanie premávky? Aj tak ešte nebol odjazd.

S tým metrom to preboha nemôžeš porovnávať.. Veď autobusy, trolejbusy a električky sú také prostriedky, kde si v styku s vodičom, kdežto metro nie. Keď idem napríklad vlakom, tiež sa zvyknem sprievodcu pýtať na trasu a pritom "má na starosti len kontrolu lístkov"

A nie, nemusí vedieť všetky výpredaje, všetky ulice, ale mal by aspoň prejaviť ochotu. To býva obvykle pri komunikácii medzi zákazníkom a zamestnancom podniku jedna z kľúčových podmienok spokojnosti...
Reply on: 2006 #44492:
Moja veta BMkovi: "Je mozne, aby bol taky debil? Ak mal zaradene D..." Cim som chcel povedat, ze asi nebol taky debil, aby nechal zaradenu rychlost. Cize podla mna debil asi nebol. Moze byt kludne aj technicka zavada, preco nie. Len ma to troska hneva z urcitych dovodov. ?
Pche.
Informacie... To je blbost. Vodic s babkou korenarkou moze stravit 2 minuty diskusiou, v ktorom obchode su dnes jablcka lacnejsie a s jozkom z BB, ktory dosiel do BA na Coneco a nevie co teraz k tej inchebe jazdi a ma ale tusaka, kde ta incheba je.

Kulove. Ziadne informacie.

Tie sa mozu poskytovat na turistickych linkach.
Ak ma nieco mat 4 minutovy interval a jazdit na cas, tak sa informacie zasadne neposkytuju ! Ja na toto zdrzanie koli jednemu cestujucemu (ktoty opakujem ma moznost opytat sa spolucestujucich - a dostane fundovanejsiu odpoved (alebo chces vodicov skusat zo znalosti Bratislavy ? A co tam zahrnies ? Ulice, linky, podujatia, výpredaje ? Budu si musiet kazde rano nastudovat co sa v meste dnes deje aby boli schopny tieto informacie poskytovat ? Zbláznil ?))


Skus zaklopat na dvere hocikde all around the world strojvodcovi metra. Asi ta odvedu zo stanice so zelezami na rukach.
BA nema metro ani nic podobne, ale mnohe linky dalekonosnu funkciu maju.
Reply on: si #44510:
Tak ale ja hovorím len o veciach, ktoré sú súčasťou cestovania.. Samozrejme že by nemal robiť veci, ktoré nie sú normálne.. 🙂 Keď stojím na zastávke a niekto sa ma opýta koľko je hodín, tak ho nepošlem niekam, že "Ja tu nie som na to, aby som hovoril, koľko je hodín", ale poviem mu koľko je a hotovo...

Dalo by sa na to pozrieť aj z druhej strany.. Prečo vodičom nevadí, že musia zároveň aj točiť volantom, aj používať pedále? Kedy sa začnú sťažovať, že popri tom všetkom sa už na točenie volantom sústrediť nemôžu? 🙂
Reply on: Andy #44509:
takze ked cestujuci chcu aby ich vodic doviezol pred dom, tak ich tam vodic doviezt ma a ked chcu aby nestal na cervenu na krizovatke lebo sa ponahlaju na stanicu, tak ma na cervenu prejst krizovatku ?
cestujucich je velmi vela a tak to co ta masa chce je velmi roznoroda...
(a myslim ze kazdy cestujuci bude chciet aby mu vodic dal kufrik s 1000000 EUR, takze by podla teba mali vodici rozdavat aj kufriky s bankovkami ? 🙂 )
Reply on: Sommelier #44508:
Cestujúci chcú, aby vodič informácie v prípade potreby poskytoval, tak prečo mu to nedať do náplne práce? Podobne je to napríklad aj s predajom lístkov. Tieto veci v normálnych krajinách fungujú bez problémov, prečo by nemohli fungovať u nás? Však keby bolo po vašom, tak sa zachvíľu budú predavačky v obchodoch sťažovať, že nemôžu prijímať peniaze od zákazníkov, lebo ich náplň práce je len skenovať čiarové kódy a prijímať peniaze je nebezpečné a nech si peniaze od zákazníkov berú SBSkári... 🙂
Inforamcie maju poskytovat v prvom rade informačné centrá, informačné tabule a médiá, z ktorých cestujúci informaácie získa.
Mám maximálne na háku kreténa, ktorý si nepozrie kadiaľ ten spoj ide a systémom, ako u nás doma začne za jazdy klopať na kabínu vodiča, že kam, komu a kde. To je prvý dôvod na poslanie ho tam, kam by som ja ťažko chodil.
Klopanie ne prvé dvere a otázky - je jedno či jednoduché a zložité.
Počúvaj ma ty ... (podla nálady), nastúp alebo vypadni. - to sú slová cestujúcich, nie vodiča.

Myslím, že je aj na ostatných cestujúcich, aby zdržiavajucí element odstránili z premávky.

Ako niekto môže so svojim problémom zdrzovat dalsich x ludi vo voze ?

Ak má niekto orientačný problém, opýta sa vo vozidle spolucestujúcich. A často dostane fundovanejšiu odpoveď ako od vodiča.

Vodič podávanie informácii nemá v popise práce a cestujuci to musi respektovat.

marines.czweb.org/dpmb-stiznost.mp3
?
Reply on: Johny D #44503:
sorry, uz som zmazal mail kde som to mal poznacene podla poradia ako som to videl, ale beztak by to nebolo na minutu presne, potom, znacim si len linku a cislo, nie poradie/cas a pamat na busy nemam ak ma niecim nezaujmu ako napr. 2405 na 83ke, vsimam si prakticky len TAMy 🙂
Reply on: Drobcek 7120 #44504:
to o com hovoris? jak ziadne povinnosti... to nemozes porovnavat, cesujuci cestuje vo svojom volnom case a ty si v praci za ktoru dostavas nalezitu mzdu... samozrejme ze aj cestujuci maju svoje starosti a svoje povinnosti...

a navyse aj voci mhd je tu niekolko pravidiel ktore musia dodrziavat (nezavadzat vo vyhlade, vcas (a najprv) vystupit, vcas nastupit, neznecistovat voz, pustat starsich ludi, atd atd atd... myslim si ze popri stlacani pedalu, kukania do spetaku a davania pozoru na bezpecie je slusne odpovedat "neviem vam poradit" to najmenej...

ale uz to tu nerozoberajme, pretoze to skor patri do diskusiu a navyse, ako vidim, vsetci tu nenajdeme spolocny nazor
Ospravedlnujem sa za preklepy ale suri ma cas.
Cestujuci maju plnu hubu toho, co by mali vodici robit a vediet a co by mohli este vodici robit a vediet. Ale oni nemusie vediet a robit nic, vsak? Oni si mozu robit co chcu a nemaju ziadne povinnosti?

Tazko sa bavit o povinnostiach a pravach s niekym, koho jedina povinnost zatial bola vysypat smeti a ymut riad. Tato diskusia bude mat uroven az ked tu bude s kym diskutovat. Hlavne ochota diskutovat a pocuvat nazor ineho.

K tejto teme uz nenapisem ani pismenko, je to podla mna strata casu a ten je pre mna vzacny.
Reply on: NN #44495:
Poprosim ta miesto, smer a cas, kde si stretol ten 2826, lebo islo o ZV a neviem co vypadlo. Ale mozno ak napises, tak zastim. Dik

Pred casom ked linka 5 chodila cez SNP na Kapucinsku sme boli s frenkym svedkami humornej reakcie vodica. Na otazku cestujucej, ktora nastupila na Vazovovej ulici a po jej otazke ci adresovanej vodicovi, ci ide na Namestie SNP V Banskej Bystrici, ten odpovedal: Ale samozrejme, ale cez Kosice. Pani bola spokojna, sadla si a po tom, ako videla na informacnom panely SNP vystupila. Bol v tom ale hacik, bo vystupila v BA ?

No a teraz uz zo soboty:
- 7767-68 okolo 9.40 h. vypadol na linke 1/6, neskor ho nahradil ZV 7715 a napokon 7831-32
- nejaka tabulova T3 suprava vypadla predpoludnim na linke 12/7 (v tej rychlosti som ho rano nestihol prelustit), neskor ho nahradil ZV 7718 a napokon 7789-90
- 1019 okolo 14.30 h. docasne vypadol na linke 20/4, neskor ho nahradil ZV 1809
- 7831-32 v podvecernych hodinach vypadol na linke 1/6, neskor ho nahradil 7828-27

Podla poradia, najma z popoludnia:
1 a 12: 7805-06, 7785-86, 7735-36, 7745-46, 7819-20, 7767-68, 7789-90n, 7793-94, 7753-54, 7739-40
? M: 1/6-ZV 7715; 7831-32/6; 12/7-ZV 7718; 7828-27/len linka 1/6
5: 7935-36, 7933-34, 7946-45, 7729-30, 7907-08, 7949-50, 7917-18, 7915-16
20: 1705, 1007, 1018, 1019, 1610
23: 3527, 1610
26: 1610
83: 2811, 2829, 2616, 2800, 2819, 2820, 2812, VN 2824, 2801, 2814
? teda asi aj ZV 2826/??
504: 1308?? ? (nie som si isty)
Vyprava vozidiel na 14.5.:

c.8: 7106, 7119, 7110, 7121

c.13: 7102, 7118, 7105

c.14: 7111, 7120, 7109

?

? ? ?
Reply on: KLF #44496:
Volno.
Reply on: E499.3056 #44497:
Je tu banda malych trotlov ktory tuzia aby vodic vsetko vedel... stale tu rozoberate jednu posratu temu, pokial je to mozne tak tych ludi informujem/e ale nechcite aby sme boli jak mapa... furt tu drbete vase trapne predstavy o tom ako by ste to chceli a ako by to malo fungovat ale o realite co sa deje v tej kabine vodica neviete "ABSOLUTNE NIC" to kam sa chce dajaky jeden cestujuci z 200 dostat je pre vodica pocas jazdy nepodstatne, sami si tu seriete do huby podaktory, najprv 100% pozornost a bezpecnost a teraz zas nieco nove co ste vyhrabali... ?

A uz sa nebudem k tomuto vraciat... ?
Reply on: Mike #44498:
No jo... a ja som dnes cervenu 13... ? a na 408 Beus... ak som dobre videl.
Reply on: BMko #44488:
Tak napr. dnes mali podaktorí v Ružinove párty. 14tky jazdili rugger aj Drobcek7120. ďalší, kolega Ing. si pre istotu zobral na L8 kachnu (7055). ?
Reply on: Darro #44493:
Keby tu nebolo vela nast rocnych, tak je tu tak 15 ludi, ktory uz nast rocny nie su 😃
Reply on: Darro #44493:
Podobne. Inak zajtra rano nerobis ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.