Tak. S tými vozmi sa jednoducho nedalo sofistikovane jazdiť, nech vodič urobil hocičo, pretože brzdové aj plynové pedále boli väčšmi "digitálne" - poznali len polohy buď alebo, medzi nimi nič. To sa podpísalo na komforte cestujúcich.
Pruženie Tedomov bolo tiež absolútne nezvládnuté, neviem čo do nich dali za ECAS ale vždy sa debilne nakláňali, hojdali aj po zastavení a človek mal pocit že nesedí v MHD, ale sa zúčastňuje plavby výletnou loďou.
Tam bola tusim predna naprava zlomena. Tedomy treba rozlisovat 1,2 seriu s 3. Prave ta 3.seria netrhala tak rapidne ako 1.seria a niektore vozy boli excelentne, napr taka 2116 to bol TOP voz dlhe roky na 32 - radost s tym cestovat bola.
Z toho com som ich zazil na L32, tak podla mna boli 3 take problemy: trhany rozjazd-zastavovanie (ludmi vzdy hadzalo), hrkotajuci interier (ale riadne) a brutalne teplo oproti inym busom bez klimy (tam sa dalo jedine zit na zadnej naprave, kde uz prudil vzduch)
Mám otázku k Tedomom. Tu na fóre sa o nich väčšina vyjadruje veľmi negatívne. Pýtam sa prečo, lebo ako cestujúci - laik môžem len konštatovať, že sú vnútorne usporiadané pomerne dobre, podľa mňa lepšie ako Citelisy alebo Urbanwaye. A pri jazde nepozorujem nič neštandardné. Tak čo je na nich zlé? Za toto mi, prosím, nedávajte ani + ani -, je to jednoducho len otázka na niekoho, kto tomu rozumie a kto mi to vie vysvetliť.
A ešte otázka k vozu 2114. Ako jediný z 3. série je odstavený. Prečo? Vážne poškodenie, porucha, nehoda?
Priatelia, 7303+04 je naozaj vonku s cestujúcimi, alebo je to len skúšanie palubného počítača?
A ešte otázka k výprave T3P. Vypravované sú od polovice septembra na krasňanské poradia e-3/9, e-4 a e-7, ale oficiálne sú až na prvé 3 dvojice vedené vo vozovni Jurajov Dvor. Ako to teda je? Sú fyzicky na JD a jazdia na nich vodiči z JD, alebo si ich berú krasňanskí vodiči z JD, alebo sú dočasne v Krasňanoch?