Ako som pisal, pri zapnuti vozidla sa pri vozidle s novym PP casto prihlasi do vypravy pod linkou z predchadzajuceho dna este pred nahodenim novej sluzby.
To, že sa voz ráno zobrazí na dvoch linkách neznamená, že na oboch jazdí ráno. Príklad dnes voz 3013 - 80/3 je ranná služba a 37/6 je poobedná služba. V prípade vozu 3016 došlo buď k chybe pri zadávaní služby vodičom alebo k výmene vozidla.
Ja neviem o čom hovoríte, ale ako pozerám do tej výpravy, tak jediné čo je rovnaké vozidlo je 20/5 a 20/8, ale to je úplne prirodzený jav, keďže 20/5 je výlučne ranná služba a 20/8 iba poobedná služba, čím sa nevylučuje vypravenie vozidla na dve rôzne poradia, keďže v rovnakom čase si 20/5 a 20/8 nekolidujú.
Ak je to hned rano, tak sa do vyprany casto posle este linka z predchadzajuceho dna, nasledne po zadani linky sa posle aj nova linka. Plati pre vsetky vozidla s novymi pocitacmi.
Neviete niekto, ako je to s prejazdmi elektrobusov medzi linkami? Lebo vidím to isté vozidlo na a-20,29 ako aj na a-80. Je v tom nejaký systém? Výjazd na jednu linku, potom presun na druhú?
Karloveska je uz zapchata do centra. Pri ceste z DD bude asi vyhodnejsie vystupit Pri pochode a zbehnut dole Molecovou a tam pokracovat skorsim vozidlom.
a predpokladam ze nikomu sa nechcelo v tom dazdi manualne prehadzovat zberace na manipulacnu stopu (cim by obsluzili aj zvysok trasy bez nahradnej dopravy) a vyhybky tam zavesit bude aj nadalej neriesitelny problem...