Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marcelllooo #99829:
Realizácia električiek do Vajnor a Lamačskej brány je jednoznačne bližšie ako výstavba NS MHD v Bratislave s výnimkou Dobro-nivského mestkého vlaku z Petržalky do Trnavy.
Reply on: Marcelllooo #99829:
Bude sa realizovať, pretože ak sa kvôli tebe nepostaví, tak to budem myslieť s tou petíciou úplne vážne.
Reply on: Marcelllooo #99829:
Nie je prekážka, aby šiel do Lamača a na Hlavnú stanicu (cez Filiálku a Mladú gardu), ale je to zbytočné asi tak, ako električka na Rovniakovej.
Reply on: Marcelllooo #99829:
Preferencia je vybudovaná, nefunkčná je preto, že ju "naši" nevedia nastaviť tak, aby fungovala.
Reply on: Martin Fundárek #99779:

- Tebou uvadzane taktovanie je este priaznivejsie ako to,co som uviedol ja.

- Hlavovych stanic vela na SK nemame, takze tu mame asi vlaky bez konencnych...

- Trolejbus (spravne hovoris, ze najlepsie duobus) je variabilne aj flexibilne riesenie.

- Vlastnim. Hovori sa jej predikcia buduceho vyvoja.

Re #99780 intony: A financovanie? Neviem o tom, ze by bolo vybudovane funkcne riesenie preferencie.

Re #99781 intony: Nie je ziadna prekazka, aby nesli aj doVajnor, ci na Hlavnu stanicu az po Lamac.

Re #99782 AAA: NS MHD nemoze byt vsetko, len co splna iste kriteria. Elektricka ich v podmienkach BA nesplna. Spominany vlak ano.

To taktovanie bolo pri najnevyhodnejsom predpoklade. Ako pisal aj Martin, realny je 5 min.

Re #99784 intony: A dufam, ze ju potlacim natolko, ze sa v Petrzalke realizovat nebude. Nie je dovod. Z dopravneho hladiska - optimum su trolejbusy/duobusy.

Re #99785 Martin Fundárek: Tvoj model bol nastaveny tak, aby vysiel tak, ako si si zelal. Proste zmanipulovany demagogicky ucelovy podvrh.

Tymto tvrdenim hovorim o realite. Nie je zabezpecene financovanie a teda je nerealne ocakavat realizaciu.

Re #99786 intony: A realizacia vo vyhlade 2020?

Re #99788 Ike: Ked si so mnou komunikoval spravne a vecne, reflektoval som to rovnako a mohol si si vsimnut, ze som to aj ocenil.

Ale ked sa zase uberas smerom ledajakeho kreslenia ala TT (a tentoraz som to - ver mi - nemyslel posmesne), upozornim ta, ze to nie je spravny sposob dopravneho inzinieringu. Prepac, ak som sa ta teraz dotkol.

Co sa tyka dostupnosti - stale trvam na 20% pesej dostupnosti aj s 10 min. casom dochadzky. Vt6edy ma byt jednak radius do 750 metrov a jednak prepocitaj obyvatelov.

Ano, nie som dopravny odbornik, co som vzdy aj tvrdil. Nie vsak ja som sa tu samozvane prehlasoval za odbornika v doprave. Ten je na tomto fore, podla mojich informacii, len jeden jediny.

Re #99792 Valec: To je zjavne zvelicenie moznosti a schopnosti dotycnych ludi a podcenenie skupin zaujmovych. V tom najlepsom pripade ste boli zneuzity na dodanie zdania poziadavky ludi.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: drink #99789:
Ono to na tie tri minúty vychádza celkom presne. Jazda 2300 m (dva úseky plus povedzme 100 m dĺžka vlaku - čo je niečo menej než jednotka 560) rýchlosťou 80 km/h 103 sekúnd, s rezervou 5-12% 108-115 s, plus najmenej jedna zastávka - pol minúty na zastavenie, pol na rozjazd, štvrť minúty pobyt (minimum pre motoráky a elektrické jednotky, inak pol minúty), takže cca 110 s + 75 s = 185 s.
Este jedna otazka - nevie niekto v akom pasme bude usek Voda - Grob? Bude to stale pasmo 3, alebo sa to uz oznaci BIDkovo?
Reply on: frenky #99823:
Ja som napisal svoj predpoklad tykajuci sa temy (ktoru zacal niekto iny).

Tymto tuto temu z mojej strane koncim, lebo sa len tocime dokola. Nechajme sa prekvapit.
Reply on: Valec #99822:
Predpokladam rovnako.
Reply on: intony #99821:
16.15 nie je spicka? Ked spoj predtym ide 14.15 a dalsi 19.40? Naopak, na danej linke to spicka je.
Reply on: 810zssk #99820:
Ale tu nejde predsa o to, co sa mne paci, alebo nie, mne sa pacia uplne ine veci. Tu ide o to, ze tu siris svoje domnienky. Ktore NEMAS podlozene nicim. Nech sa paci, ked to bude fungovat mesiac, tak to mozes hodnotit, ale nemozes hodnotit nieco, co este neexistuje. Rozumeno? ?
Reply on: 810zssk #99818:
Jo, a ak sa má zvýšiť počet spojov do Grobu o 55%, vyzerá to na 60 min. celodenne. Avšak skôr predpokladám, že v sedle bude 120 a ušetrené spoje poslužia na 30 min. v kritických časoch počas špičky. Týmto z mojej strany túto debatu uzatváram.
Reply on: 810zssk #99818:
A keď cestuješ, tak necestuješ v špičke, pretože vtedy máš byť v škole ?
Reply on: frenky #99819:
Tie vozy naozaj chodia takmer plne ci sa ti to paci, alebo nie...
Reply on: 810zssk #99816:
Ledva pobere neexistuje.. Poberie/Nepoberie. Uz mi to zacina pripominat situaciu, ako ked sa cestujuci stazuju, ze sa nepomestia do SORky na 37 na Patronke smerom do TESCA. Bodaj by sa pomestili, ked vsetci stoja napchati pri dverach a do voza ani zaboha. ?
Reply on: Valec #99817:
Do Grobu pravidelne necestujem, ale obcasne ano. Urcite nie z rozpravania. Plati ze ide o moj predpoklad z dostupnych informacii...
Reply on: 810zssk #99810:
A ty cestuješ z Grobu, že to vieš tak dobre posúdiť, či to len z rozprávania hodnotíš? ? A vôbec ako môžeš niečo hodnotiť len z toho, že si videl oznam o trase a info o vozovni, ktorá tam bude vypravovať vozidlá. ? Možno tam aj TAM BUSy budú premávať. ?
Reply on: frenky #99813:
Ledva poberie.
Reply on: 810zssk #99814:
Samozrejme MOZEM sa mylit.
Reply on: frenky #99808:
Neratam ze bude interval viac ako 30 minut, nakolko podla clanku na iMHD ma ist do Grobu o 55% spojov viac (t.j. 15,5 - matematicky) a tak si to neviem castejsie prestavit.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.