"ledajakeho kreslenia ala TT"
akonahle ti to nie je po voli, uz je to ledajake kreslenie a la TT (mimochodom nepamatam si ze by sa tam dalo kreslit).
Tak by ma tera zaujimalo aky je spravny sposob dopravneho inzinieringu, popripade by si to mohol predviezt...
mimochodom to vobec nebola dopravna mapka, ale mapa dostupnosti aplikovatelna na hocico...
aj by som ti spravil 750m radius ale
1) aj tak je to TT, ze?
2) tych 50m tam vela nenarobi...
a ja nerobim ziadny dopravny nakres len ti dokazujem ze s 20% nemas pravdu, a to sa da dokazat aj na "ledajakom kresleni". A ak ti nestaci to ze v tych izoliniach je vacsina petrzalky (okrem Ovsista a Dvorov + starej Petrzalky a panelarne), tak potom si bud divny, alebo vobec nepoznas petrzalku...
"- Tebou uvadzane taktovanie je este priaznivejsie ako to,co som uviedol ja."
To nepopieram, len som poukázal na rozpor tvojich tvrdení a plánovaných intervalov. Na druhej strane nosný systém so špičkovým intervalom hoci aj 7,5 min. bude zaujímavý už iba pre ľudí s pešou dostupnosťou na začiatku i konci cesty, pretože čakanie na prestup vykompenzuje účinky jeho vyššej cestovnej rýchlosti, takže nič časovo neušetrí.
"- Hlavovych stanic vela na SK nemame, takze tu mame asi vlaky bez konencnych... "
O ukončovaní vlakov na Filiálke si kecal ty, nie ja.
"- Trolejbus (spravne hovoris, ze najlepsie duobus) je variabilne aj flexibilne riesenie."
Trolejbus variabilné riešenie nie je. Príkladom je protismer na Patrónke, ktorý sa už 25 rokov nejako nepodarilo "vyvariabilniť".
"- Vlastnim. Hovori sa jej predikcia buduceho vyvoja."
To je pre mňa novinka, že činy politikov možno predikovať.
Realizácia električiek do Vajnor a Lamačskej brány je jednoznačne bližšie ako výstavba NS MHD v Bratislave s výnimkou Dobro-nivského mestkého vlaku z Petržalky do Trnavy.
- Tebou uvadzane taktovanie je este priaznivejsie ako to,co som uviedol ja.
- Hlavovych stanic vela na SK nemame, takze tu mame asi vlaky bez konencnych...
- Trolejbus (spravne hovoris, ze najlepsie duobus) je variabilne aj flexibilne riesenie.
- Vlastnim. Hovori sa jej predikcia buduceho vyvoja.
Re #99780 intony: A financovanie? Neviem o tom, ze by bolo vybudovane funkcne riesenie preferencie.
Re #99781 intony: Nie je ziadna prekazka, aby nesli aj doVajnor, ci na Hlavnu stanicu az po Lamac.
Re #99782 AAA: NS MHD nemoze byt vsetko, len co splna iste kriteria. Elektricka ich v podmienkach BA nesplna. Spominany vlak ano.
To taktovanie bolo pri najnevyhodnejsom predpoklade. Ako pisal aj Martin, realny je 5 min.
Re #99784 intony: A dufam, ze ju potlacim natolko, ze sa v Petrzalke realizovat nebude. Nie je dovod. Z dopravneho hladiska - optimum su trolejbusy/duobusy.
Re #99785 Martin Fundárek: Tvoj model bol nastaveny tak, aby vysiel tak, ako si si zelal. Proste zmanipulovany demagogicky ucelovy podvrh.
Tymto tvrdenim hovorim o realite. Nie je zabezpecene financovanie a teda je nerealne ocakavat realizaciu.
Re #99788 Ike: Ked si so mnou komunikoval spravne a vecne, reflektoval som to rovnako a mohol si si vsimnut, ze som to aj ocenil.
Ale ked sa zase uberas smerom ledajakeho kreslenia ala TT (a tentoraz som to - ver mi - nemyslel posmesne), upozornim ta, ze to nie je spravny sposob dopravneho inzinieringu. Prepac, ak som sa ta teraz dotkol.
Co sa tyka dostupnosti - stale trvam na 20% pesej dostupnosti aj s 10 min. casom dochadzky. Vt6edy ma byt jednak radius do 750 metrov a jednak prepocitaj obyvatelov.
Ano, nie som dopravny odbornik, co som vzdy aj tvrdil. Nie vsak ja som sa tu samozvane prehlasoval za odbornika v doprave. Ten je na tomto fore, podla mojich informacii, len jeden jediny.
Re #99792 Valec: To je zjavne zvelicenie moznosti a schopnosti dotycnych ludi a podcenenie skupin zaujmovych. V tom najlepsom pripade ste boli zneuzity na dodanie zdania poziadavky ludi.
Ono to na tie tri minúty vychádza celkom presne. Jazda 2300 m (dva úseky plus povedzme 100 m dĺžka vlaku - čo je niečo menej než jednotka 560) rýchlosťou 80 km/h 103 sekúnd, s rezervou 5-12% 108-115 s, plus najmenej jedna zastávka - pol minúty na zastavenie, pol na rozjazd, štvrť minúty pobyt (minimum pre motoráky a elektrické jednotky, inak pol minúty), takže cca 110 s + 75 s = 185 s.
Ale tu nejde predsa o to, co sa mne paci, alebo nie, mne sa pacia uplne ine veci. Tu ide o to, ze tu siris svoje domnienky. Ktore NEMAS podlozene nicim. Nech sa paci, ked to bude fungovat mesiac, tak to mozes hodnotit, ale nemozes hodnotit nieco, co este neexistuje. Rozumeno? ?
Jo, a ak sa má zvýšiť počet spojov do Grobu o 55%, vyzerá to na 60 min. celodenne. Avšak skôr predpokladám, že v sedle bude 120 a ušetrené spoje poslužia na 30 min. v kritických časoch počas špičky. Týmto z mojej strany túto debatu uzatváram.
Ledva pobere neexistuje.. Poberie/Nepoberie. Uz mi to zacina pripominat situaciu, ako ked sa cestujuci stazuju, ze sa nepomestia do SORky na 37 na Patronke smerom do TESCA. Bodaj by sa pomestili, ked vsetci stoja napchati pri dverach a do voza ani zaboha. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
frenky