Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #99133:
No a Beus tam praveze este vlozil dalsie 810 🙂
Reply on: Ike #99131:
Tak tomu hovorím METRO 😃 Skoro som sa zošmykol pod stôl, keď som tú štrúdľu zbadal 😉
Reply on: Beus #99130:
Niečo také (alebo ako som ja spomenul 810+011+011+011+011+810) jazdí do Sniny ?
Reply on: Ike #99131:
Dik ? ? ? ? A potom sa tam postavi elektricka a my budeme kyvat LoLovi ako jedinemu na truc jazdiacemu hypermodernymi jednotkami 810 po osmej generalnej oprave v plytkom tunelY do oblasti Niv a do Ziliny kde sa bude chodit ucit od "expertov" z vyskumneho ustavu domovnickeho co to vlastne je DEK (najrv domovy elektronicky kluc, potom dotykovy elektronicky kluc a nakoniec to vlastne ani nie je kluc, ale cely system 😃 )
Reply on: 810zssk #99125:
http://i31.tinypic.com/bj9yjp.jpg
ze si to ty... ? ?

Re #99127 S499.1023: alebo skor SlovakTouchKeysLines ?
Reply on: S499.1023 #99129:
To neviem, videl som ho len z diaľky, a bol to kraťas 😉

Re #99122 Ike: ...a kvôli zlepšeniu adhéznych vlastností by to chcelo upraviť súpravu na 810+010+010+810+810+010+810 🙂 (takú som totiž už raz na Dolných Honoch smerom na Dunaszerdu skutočne videl) 🙂 Ale inak úplne úchvatné, klobúk dolu (keby som nejaký mal) 😉
Reply on: Beus #99118:
A ten záložák sa vovla Karol Z. alebo Jan H. ? ? ? ?
Reply on: 810zssk #99125:
To je extrémne plytký (tzv. ľahký) tunel s hĺbkou O cm ? .
Reply on: Ike #99122:
Výborné! Ešte tam premaľuj logo na SlovakRailwayLines Regio Light a bude to dokonalé ? .
Reply on: enumaelish #99110:
Každá armatúra navyše predstavuje jednak peniaze a jednak potenciálny zdroj porúch, obzvlášť pri parno-vodnej údržbe.
Napr. obchádzka 205 cez Jelačičovu je úplne v pohode.
A prečo by mali ísť linky zo Šancovej do vozovne okolo hradu, keď môžu ísť cez Klamáre, mi tiež nie je jasné.
Je potrebné vybudovať niektoré prepojenia ale rozhodne nie bezhlavo drôtovať všetky zmyselné aj nezmyselné smery.
Inak, štvorramenná trolejbusová križovatka s možnosťou odbočenia zo všetkých smerov do všetkých smerov podľa mojich vedomostí (čo nevylučuje, že sa môžem mýliť, poučenie rád privítam) ani vo svete nie je. Najrozsiahlejšia mne známa je križovatka v Ostravepri Novej radnici, kde z ôsmich možných stôp chýba jedna.
Reply on: Ike #99122:
Pozor, ale toto nie je v plytkom tunelY.
Reply on: S499.1023 #99121:
Pozor, on je SEFdomovnik! 😃
Reply on: Majo #99108:
Tam už postúpia do vyššieho levelu a budú požadovať skrutkový systém ? .
Reply on: enumaelish #99107:
Samozrejme, že nie. Patrilo to domovníkovi s trojnásobným zakončením, aby sa vajdril k tomu, čo ON odpovedal tebe.
Reply on: 810zssk #99119:
to hej, ani ta nasa siet nie je totiz extra husta a tych kolmych krizovatiek tam tiez nie je vela ?
Reply on: Ike #99117:
To je pravda. Ale osobne az na par vynimiek nevidim potrebu budovat nove manipulacne krizovatky.
Reply on: 810zssk #99114:
Presne tak, ako som to raz videl riešiť jedného záložáka, ktorý potreboval od Steina (v smere na Nivy) odbočiť doprava na Záhradnícku 😉 Rozbehol to na cca 10km/h, zatočil, nechal zberače s veľkým rachotom vytrolejiť, za odbočením zastavil, nahodil zberače na trolej správnym smerom, a šiel ďalej 😉
Reply on: 810zssk #99116:
nudze hej, ale neviem ci na bezpecny odklon linky... je totiz rozdiel ci sofer zhodi palice v odpocovacom pruhu, prehodi ich a ide bezpecne dalej, alebo ked vbehne na zotrvacnost do krizovatky, celu ju zablokuje a bude tam saskovat.. nedajboze to nebude stacit a ostane tam visiet a v BA mame hned kolaps 🙂
jeden trofel mozno ano, ale na operativny odklon to nestaci
Reply on: Ike #99115:
Ono je to nudzove riesenie. Len som poznamenal ze v pripade nudze sa to da pouzit.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.